مدت زمان قسمت پایانی انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War یک ساعت خواهد بود

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War
با اعلام شبکه تی‌وی توکیو، قسمت پایانی انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War قرار است یک قسمت یک ساعته باشد.
تبلیغات

روز گذشته قسمت ۲۱ام انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War پخش شد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان قسمت پایانی سری جدید انیمه Bleach مشخص شده است. طبق اعلام TV Tokyo، طرفداران می‌توانند روز شنبه هفته آینده، ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) خلاصه قسمت‌های گذشته این انیمه پخش خواهد شد و سپس در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) قسمت نهم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War پخش می‌شود.

سپس طرفداران انیمه می‌توانند منتظر قسمت پایانی انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War باشند که درواقع یک قسمت ویژه یک ساعته است و در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) پخش می‌شود. درواقع قسمت پایانی انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله قرار است شامل قسمت ۲۵ و ۲۶ام این انیمه باشد که در قالب یک قسمت ویژه و یک ساعته قرار است پخش شود. همچین پوستری برای قسمت پایانی انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War

انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War درواقع دنباله انیمه بلیچ است که آرک پایانی داستان مانگا Bleach را پوشش می‌دهد و ۱۳ قسمت اول این انیمه در قالب بخش اول و با نام The Blood Warfare در سال ۲۰۲۲ پخش شدند و بخش دوم که شامل ۱۳ قسمت پایانی آن است تحت نام The Separation در حال پخش است. توموشیا تاگوچی، میتسوتوشی ساتو و هیکارو موراتا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف دنباله انیمه Bleach را بر عهده داشته‌اند.

پیش از این انیمه بلیچ که اقتباسی از مانگایی محبوب اثر تایت کوبو، در ۳۶۶ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ پخش شده بودند. همچنین انیمه Bleach: Memories of Nobody، انیمه Bleach: The DiamondDust Rebellion، انیمه Bleach: Fade to Black و انیمه Bleach: Hell Verse قسمت‌های سینمایی انیمه Bleach هستند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات