نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

اعلام تاریخ شروع پخش فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty

ادالت سوییم سرانجام تاریخ شروع پخش فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty را با انتشار یک پوستر تایید و اعلام کرد.

جاستین رویلند، یکی از دو سازنده انیمیشن Rick and Morty و صداپیشه ریک و مورتی قرار نیست در فصل هفتم این سریال انیمیشنی حضور داشته باشد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل هفتم انیمیشن ریک و مورتی مشخص و اعلام شده است. شبکه ادالت سوییم اعلام کرد که پخش فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty از تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۳ مهر ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد. همچنین اولین پوستر فصل هفتم این انیمیشن سریالی بزرگسالانه منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty

سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty بازگشته‌اند، اما صداپیشه دو شخصیت ریک و مورتی هنوز مشخص و معرفی نشده‌اند. همچنین برخلاف ۶ فصل گذشته، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال ریک و مورتی به‌تنهایی بر عهده دان هارمون بوده است و رویلند پیش از این به‌خاطر اتهامات وارد شده که درنهایت اثبات نشد و تبرئه شد، از این مجموعه اخراج شد که بسیاری اعتقاد دارند تاثیر منفی روی آن خواهد گذاشت.

پیش از این دن استیونز برای صداپیشگی شخصیت کوروو جانشین رویلند در انیمیشن Solar Opposites شده بود. استیون لوی، تهیه‌کننده اجرایی انیمیشن Rick and Morty در کامیک کان امسال با اینکه صداپیشگان جدید ریک سانچز و مورتی اسمیت را معرفی نکرد، اما اعلام کرد که صداپیشگانی مشابه صداپیشه اورجینال شخصیت‌ها انتخاب شده‌اند که در آینده معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty در ۱۰ قسمت تولید شده باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده