نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۳

مبارزه گوجو ساتورو در تریلر بخش جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

ماپا و توهو اولین تریلر بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیزی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر بخش جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شده است. ماپا و توهو امروز طبق وعده خود اولین تریلر بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات این ارک داستانی و مهم نمایش داده می‌شود که در آن باید منتظر مبارزات مرگباری بین شخصیت‌های آن باشیم و گوجو و گروهش باید با تهدیدات خطرناکی مواجه شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen قرار است دارای ۱۸ قسمت باشد که پخش آن از پنج‌شنبه هفته آینده، ۳۱ آگست (۹ شهریور) آغاز خواهد شد. پیش از این شاهد پخش بخش اول فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن بودیم که براساس آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death بود و دارای ۵ قسمت بوده است. همچنین پوستر بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen در بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شدند و در ادامه شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از داستان این انیمه است، بودیم. شوتا گوشوزونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده داشته‌اند. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است. مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen داستان یوجی ایتادوری را دنبال می‌کند که ناآگاهانه با یکی از اشیای نفرین‌شده تماس برقرار کرده است.

در ادامه یوجی خودش را وسط دنیای عجیب و غریب Curses پیدا می‌کند؛ موجوداتی که توسط نفرت و افکار بد و منفی انسان‌ها به‌وجود می‌آیند. یوجی مستقیما با این موجودات روبه‌رو می‌شود و در نتیجه‌ی آن رویارویی، خطری که برای بشریت دارند را تا حدی درک می‌کند. پس از آن یوجی در مسیری قدم می‌گذارد که راه بازگشتی ندارد. تاکنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه از این مانگا تا اواخر سال ۲۰۲۱ به فروش رفته است تا مانگا Jujutsu Kaisen به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای تاریخ تبدیل شود.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده