نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۸

اعلام تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم کمدی Theater Camp

سرچلایت پیکچرز تاریخ پخش فیلم Theater Camp با بازی مالی گوردن و بن پلت از سرویس استریم هولو و نسخه دیجیتالی آن را تایید و اعلام کرد.

فیلم Theater Camp در ابتدا در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شد و توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. سپس از ماه تیر امسال این فیلم کمدی توسط سرچلایت پیکچرز روی پرده‌های سینما رفت و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم کمپ تئاتر مشخص و اعلام شده است. سرچلایت پیکچرز اعلام کرد که فیلم Theater Camp در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۳ شهریور ۱۴۰۲) از سرویس استریم هولو پخش خواهد شد.

در همین روز نسخه دیجیتالی فیلم کمپ تئاتر ازطریق پلتفرم‌های دیجیتالی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فیلم Theater Camp در AdirondACTS که یک کمپ تئاتر در بخش شمالی نیویورک است که بهشتی برای نوازندگان محسوب می‌شود و با شروع دوباره تابستان، بچه‌ها از سراسر جهان در این مکان جمع می‌شوند. پس از اینکه جوآن، بنیانگذار این کمپ به کما می‌رود، حالا پسرش تروی وظیفه دارد تا این بهشت را زنده و در حال اجرا نگه دارد.

بن پلت در حال صحبت کردن با مالی گوردن در فیلم Theater Camp

حالا او با یک بحران مالی بزرگ و در آستانه نابودی مواجه شده و باید با همکاری آموس، ربکا دایان و دیگر اعضای گروه پیش از بالا رفتن پرده شب افتتاحیه راه حلی پیدا کند. مالی گوردن، بن پلت، نوئا گلوین، جیمی تاترو، پتی هریسون، ناتان لی گراهام، آیو ادبیری، کارولین آرون، ایمی سداریس، آلن کیم، اوون تیل، کیندرا سانچر و الکساندر بلو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Theater Camp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مالی گوردن و نیک لیبرمن وظیفه کارگردانی فیلم کمپ تئاتر را بر عهده داشته‌اند و علاوه‌بر کارگردانی گوردون و لیبرمن به‌همراه بن پلت و نوئا گلوین روی فیلمنامه این فیلم کمدی نیز کار کرده‌اند. فیلم Theater Camp براساس یک فیلم کوتاه به همین نام اثر گوردن، لیبرمن، پلت و گلوین تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده