نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲

نقش‌آفرینی جیسون موموآ و دیو باتیستا در فیلم کمدی Wrecking Crew

جیسون موموآ و دیوید باتیستا در فیلم بعدی کارگردان Blue Beetle همبازی خواهند بود که جاناتان تروپر فیلم‌نامه آن را قلم زده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که انجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Blue Beetle (بلو بیتل) برای کارگردانی فیلم Wrecking Crew (گروه تخریب) شرکت MGM در نظر گرفته شده است. دیوید باتیستا و جیسون موموآ پیش از شروع اعتصاب بازیگرها در ماه گذشته مشغول مذاکره برای نقش‌آفرینی در این فیلم کمدی بودند.

جاناتان تروپر، خالق سریال Warrior (مبارز) فیلم‌نامه فیلم Wrecking Crew را به رشته تحریر درآورد. این نویسنده آمریکایی پیش از شروع اعتصاب نویسندگان در ماه ژوئن نگارش فیلم‌نامه را به پایان رساند و قراردادش را امضا کرد. جفری فیرسون که در سریال Frontier (مرز) با جیسون موموآ همکاری داشت، به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم فعالیت می‌کند.

دیو باتیستا اخیرا در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان بخش ۳) به کارگردانی جیمز گان دیده شد؛ درحالی‌که جیسون موموآ نقش منفی فیلم Fast X (فست اکس) شرکت یونیورسال پیکچرز را بازی کرد و در ماه دسامبر با فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده) به ژانر ابرقهرمانی بازمی‌گردد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده