نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Upload آمازون با انتشار اولین تصاویر

آمازون سرانجام تاریخ پخش فصل سوم سریال Upload را اعلام کرد و همچنین اولین تصاویر فصل جدید این سریال منتشر شده است که به زندگی دوگانه شخصیت رابی امل می‌پردازد.

اردیبهشت گذشته بود که سریال Upload برای فصل سوم تمدید شد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل جدید این سریال کمدی مشخص شده است. آمازون اعلام کرد که فصل سوم سریال Upload در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) از سرویس استریم پرایم ویدیو پخش خواهد شد که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال آپلود نیز در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید شده است. همچنین اولین تصاویر فصل سوم سریال Upload منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

رابی امل در اتاق انتظار در فصل سوم سریال Upload

رابی امل در حال گرفتن تماس تلفنی با دنیای پس از مرگ در فصل سوم سریال Upload

رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی، زینب جانسون، ویلیام بی. دیویس و جولیان کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال آپلود حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال Upload در سال ۲۰۳۳ جریان دارد که در آن انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ خود را در دنیای مجازی بارگذاری کنند. گرگ دنیلز، شورانر و خالق سریال The Office و سریال Parks and Recreation، وظیفه ساخت سریال Upload را بر عهده دارد که برای ساخت فصل سوم این سریال کمدی بازگشته است.

در فصل سوم سریال Upload شاهد نورا و نسخه تازه دانلود شده نیتن پس از حوادث فصل دوم هستیم که ضمن جلو بردن رابطه خود در دنیای واقعی به‌دنبال راهی برای متوقف کردن یک توطئه مرموز که زندگی میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند، هستند. آیا آن‌ها می‌توانند Freeyond را تعطیل کنند و درنهایت یک زندگی واقعی با هم داشته باشند؟ یا تا زمانی‌که سر نیتن منفجر شود آن‌ها زمان دارند؟ ازطرفی نسخه بکاپ نیتن همچنان در در دنیای مجازی حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده