نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

لغو فصل دوم سریال The Peripheral شبکه آمازون پرایم ویدیو

شبکه آمازون پرایم ویدیو از لغو سریال The Peripheral با نقش‌آفرینی کلویی گریس مورتس پس از یک فصل خبر داد.

با اینکه سفارش تولید فصل دوم سریال The Peripheral (پریفرال) شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو صادر شده بود، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این درام علمی-تخیلی مهیج لغو شده است.

شرکت آمازون در ماه فوریه ۲۰۲۳ سریال The Peripheral را برای فصل دوم تمدید کرد. همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داد، لغو این نمایش به‌خاطر طولانی‌شدن اعتصاب نویسندگان و بازیگرها اتفاق افتاده است. این رسانه خاطر نشان کرد که امکان لغو سریال‌های بیشتری نیز وجود دارد؛ خصوصا اگر توقف کار پس از روز کارگر ادامه داشته باشد.

سریال پریفرال به ماجراهای فلین فیشر با نقش‌آفرینی کلویی گریس مورتس می‌پردازد که در تلاش است تا بقایای خانواده‌ی از هم پاشیده‌ی خود را در بیغوله‌ای از یادرفته‌ در آمریکا کنار هم نگه دارد. فلین باهوش، بلندپرواز و محکوم به فنا است، اما هیچ آینده‌ای ندارد تا اینکه آینده او را فرا می‌خواند و مسیر جدیدی را مقابل چشمانش قرار می‌دهد.

سریال The Peripheral با اقتباس از رمان The Peripheral (جانبی) نوشته ویلیام گیبسون ساخته شد. اسکات بی. اسمیت وظیفه نگارش فیلم‌نامه این اقتباس را برعهده داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر پروژه فعالیت می‌کرد. از تهیه‌کنندگان سریال نیز می‌توان به جاناتان نولان، لیزا جوی، استیون هوبان، آتنا ویکهام و وینچنزو ناتالی اشاره کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده