نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

کریگ مازن: امکان مرگ هر کاراکتری در فصل دوم سریال The Last of Us وجود دارد

کریگ مازن در گفت‌وگو با رسانه هالیوود ریپورتر اعلام کرد که در فصل دوم سریال The Last of Us هیچ یک از کاراکترها از مرگ در امان نیستند.

کریگ مازن خیلی خوب می‌داند که طرفدارهای The Last of Us انتظار وقوع حوادث به‌خصوصی را در اقتباس تلویزیونی مجموعه دارند، اما درحال‌حاضر پیش‌آمد هیچ یک از آن‌ها را تأیید نمی‌کند. او به‌عنوان شورانر سریال لست آو آس می‌خواهد همه چیز کمتر قابل پیش‌بینی باشد. کریگ مازن اخیرا در گفت‌وگو با رسانه The Hollywood Reporter به این نکته اشاره کرد که درواقع هیچ یک از کاراکترها در امان نیستند و «امکان مرگ هر کسی در هر لحظه» وجود دارد.

کریگ مازن در مصاحبه با هالیوود ریپورتر به این موضوع اشاره کرد که در فصل اول گاهی اوقات سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) مسیر کاملا متفاوتی را نسبت‌به نخستین بازی مجموعه در پیش می‌گرفت؛ هرچند در بسیاری از موارد کاملا به منبع اقتباس خود وفادار بود. بنابراین امکان وقوع حوادث خاصی در فصل دوم وجود دارد که بسیار متفاوت از بازی The Last of Us Part II باشند؛ به‌خصوص که داستان این بازی در طول چند فصل روایت خواهد شد.

نیل دراکمن قبلا تأیید کرد که بازیگر نقش الی در سریال The Last of Us با وجود پرش زمانی بین دو بازی مجموعه تغییر نمی‌کند. نخستین فصل این اقتباس تلویزیونی پس از پخش در ماه ژانویه با استقبال خوبی مواجه شد و هر اپیزود آن به‌طور متوسط حدود ۳۰ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشاند. شبکه اچ‌بی‌اُ سریال لست آو آس را پس از پخش اپیزود دوم فصل اول برای فصل بعدی تمدید کرد، هرچند به احتمال زیاد حداقل تا اواخر سال ۲۰۲۴ روی آنتن نمی‌رود.

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مارلی دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از بازیگرهای فصل اول این اقتباس به‌شمار می‌آیند.

کریک مازن، خالق سریال Chernobyl (چرنوبیل) و نیل دراکمن، خالق سری بازی The Last of Us به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و نویسندگان سریال لست آو آس فعالیت می‌کنند. بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در همکاری با شرکت پلی استیشن پروداکشنز این اقتباس تلویزیونی را تولید کرده است. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز درکنار کارولین استراوس، رئیس استودیو ناتی داگ و ایوان ولز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده