نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹

اعلام تاریخ پخش سریال پرسی جکسون با انتشار تریلر جدید

شبکه دیزنی پلاس تریلر جدیدی از سریال Percy Jackson and the Olympians را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش این سریال مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Percy Jackson and the Olympians منتشر شده‌ است. تریلر جدید سریال پرسی جکسون حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات این سریال است، اما بدون شک مهم‌ترین بخش آن اعلام تاریخ شروع پخش سریال است. پخش سریال Percy Jackson and the Olympians از تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) با پخش همزمان دو قسمت اول از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد، اما پیش از آن می‌توانید تریلر جدید سریال Percy Jackson را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود، لیا ساوا جفریس در نقش آنابث چیس، لنس ردیک در نقش زئوس، توبی استیونز در نقش پوزیدون، جیسون منتزوکس، ویرجینیا کول، لین-منوئل میرندا، گلین ترمن، مگان مولالی، جی دپلاس، تیموتی آماندسون و تیم شارپ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Percy Jackson and the Olympians حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برخلاف دو اقتباس سینمایی، ریک ریوردن، خالق رمان‌های پرسی جکسون روی ساخت این سریال لایو اکشن نظارت کامل دارد.

جیمز بابین، کارگردان آثاری چون فیلم The Muppets، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Percy Jackson را بر عهده دارد. جان استینبرگ، سازنده سریال Black Sails و سریال The Old Man به‌همراه ریوردن وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال پرسی جکسون را بر عهده گرفته است. جان استینبرگ در نقش شورانر نیز در سریال Percy Jackson and the Olympians نقش خواهد داشت که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، این سریال لایو اکشن داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی به‌نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که به‌تازگی با قدرت‌های ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا می‌کند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده