نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹

انتشار اولین تصویر از سریال The Curse با بازی اما استون

اولین تصویر منتشر شده از سریال کمدی The Curse، اما استون و نیتن فیلدر در نقش‌ شخصیت‌های اصلی سریال را نشان می‌دهد.

روز گذشته شرکت فیلم‌سازی A24 با انتشار اولین تصویر رسمی سریال کمدی تاریک The Curse، اطلاعاتی جدیدی از این پروژه را به اشتراک گذاشت. با اینکه هنوز اطلاعات بیشتری از تاریخ دقیق پخش این سریال روی شبکه‌ی شوتایم منتشر نشده است، اما ظاهرا همکاری مشترک فیلدر و بنی سفدی قرار است در پاییز امسال برای در جشنواره‌ی فیلم نیویورک برای نخستین بار اکران شود.

این اولین تجربه‌ی مستقل بنی سفدی در یک پروژه‌ی تلویزیونی بدون حضور جاش، برادر و یار کارگردان همیشگی‌او به‌حساب‌ می‌آید. سفدی که نویسندگی و تهیه‌کنندگی این پروژه را نیز برعهده داشته است، در The Curse نقش شورانر و تهیه‌کننده‌ی یک مسابقه‌ی تلویزیونی را برعهده دارد. ظاهرا چالش‌های زندگی مشترک ویدنی (استون) و اشر (فیلدر) در دوران شرکت در یک ریلیتی شوی تلویزیونی، تمرکز اصلی این سریال ۶ قسمتی خواهد بود.

علاوه‌بر شرکت A24، استودیوی فیلم‌سازی مستقل برادران سفدی Elara Pictures نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت. کوربین برنشن، برکارد عبدی و کانستنس شالمن، به‌عنوان دیگر بازیگران اولین پروژه‌ی تلویزیونی استون از زمان سریال Maniac در سال ۲۰۱۸ معرفی شده‌اند. همچنین دیوید زلنر که کارگردانی فیلم Damsel را در کارنامه دارد، به‌همراه فیلدر و نیت زیلنر کارگردانی قسمت‌های The Curse را برعهده دارند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده