نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۷

پخش ۴ قسمت ویژه از سریال American Horror Stories برای ایام هالووین

شبکه هولو تایید کرد که قرار است برای ایام هالووین امسال ۴ قسمت ویژه از سریال American Horror Stories پخش شود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال American Horror Stories قرار است به‌زودی برای قسمت‌های بیشتر بازگردد. شبکه FX اعلام کرد که چند قسمت ویژه و جدید از سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی برای ایام هالووین امسال تدارک دیده شده است که دارای ۴ قسمت خواهد بود. این ۴ قسمت ویژه هالووین سریال American Horror Stories در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) از شبکه هولو پخش خواهند شد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر قسمت‌های ویژه هالووین این سریال ترسناک را مشاهده کنید:

پوستر قسمت‌های ویژه هالووین سریال American Horror Stories

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال American Horror Stories به علت اعتصاب نویسندگان متوقف شده است و مشخص نیست چه زمانی فصل جدید این سریال از شبکه Hulu پخش خواهد شد و احتمال دارد این موضوع دلیلی بر پخش ۴ قسمت ویژه هالووین سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی باشد. این سریال آنتولوژی درواقع اسپین‌آف سریال American Horror Story است که دنیای سریال داستان ترسناک آمریکایی را گسترش می‌دهد.

برخلاف سریال اصلی که هر فصل داستان تغییر می‌کند، هر قسمت سریال American Horror Stories داستان متفاوتی را دنبال می‌کند. رایان مورفی و برد فالچوک، سازندگان سریال American Horror Story، وظیفه ساخت سریال American Horror Stories را نیز بر عهده دارند. همچنین فصل دوازدهم سریال داستان ترسناک آمریکایی قرار است Delicate نام داشته باشد و پخش فصل جدید این سریال ترسناک از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) از شبکه FX آغاز خواهد شد.

فصل دوازدهم سریال American Horror Story قرار است در دو بخش از شبکه FX پخش شود که دلیل آن اعتصاب نویسندگان و بازیگران است و مابقی قسمت‌ها در قالب بخش دوم پس از پایان این اعتصاب‌ها تولید و پخش خواهد شد. ما رابرتس، کارا دلوین، کیم کارداشیان، زکری کینتو، مت زوکری، ام‌جی رودریگز، آودسا آزیون، دبرا مانک، جولی مانک و آنابل دکستر جونز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال American Horror Story: Delicate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده