نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴

معرفی گونه جدیدی از واکرها در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

گرگ نیکترو در گفت‌وگو با رسانه TV Insider به معرفی گونه جدیدی از واکرها در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon اشاره کرد.

گرگ نیکترو، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) در مصاحبه با رسانه TV Insider به معرفی گونه جدیدی از واکرها در این اسپین-آف اشاره کرد. او تأیید کرد که این واکرهای جهش‌یافته به‌خاطر برجای‌گذاشتن اثر سوختگی پس از گازگرفتگی یا تماس با قربانی Burner نامیده می‌شوند.

گرگ نیکترو در این‌باره اظهار داشت: «این زامبی‌ها به‌قدری جهش‌یافته هستند که فرد قربانی را درصورت تماس یا گازگرفتگی به میزان قابل‌توجهی می‌سوزانند. این [موجودات آخرالزمانی] تمام قوانین را برهم خواهند زد». این سریال درام ترسناک ۶ قسمتی برای پخش در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳) از شبکه AMC در نظر گرفته شده است.

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه به این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برای او دشوار می‌سازد».

نورمن ریدس، بازیگر فیلم The Boondock Saints (قدیسان بوندوک)، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ)، آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل)، آن چریر، بازیگر سریال Marseille (مارسی)، اریک ابوآنی، بازیگر فیلم 3 Days to Kill (سه روز تا کشتن)، لایکا بلان فرانکارد، بازیگر فیلم My Night (شب من)، رومن لوی، بازیگر سریال The Tunnel (تونل) و لوئیس پوچ سیگلیوزی در این سریال اسپین-آف نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته می‌شود. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال فرعی فعالیت می‌کند و نورمن ریداس، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دنیل پریسوال وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده