نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۳

اکران فیلم The Equalizer 3 با درجه سنی بزرگسال

فیلم The Equalizer 3 به‌خاطر «محتواهای شدیدا خشونت‌بار و خونین و برخی الفاظ رکیک» درجه سنی R دریافت کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم The Equalizer 3 (برابرساز ۳) درجه سنی بزرگسال را از سوی MPA (انجمن تصاویر متحرک آمریکا) دریافت کرده است. با استناد به Film Ratings، دلیل دریافت درجه سنی R «محتوای شدیدا خشونت‌آمیز و خونین و برخی الفاظ رکیک» بوده است. دو قسمت قبلی فیلم‌های برابرساز نیز با درجه سنی بزرگسال روی پرده سینما رفتند و اکران قسمت سوم با همین درجه سنی به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نیست.

در فیلم The Equalizer 3 رابرت مک‌کال در تلاش برای کنار آمدن با کارهای وحشتناکی است که در گذشته انجام داده است و با اجرای عدالت از جانب مظلومان به آرامش عجیبی دست می‌یابد. او که به‌طرز شگفت‌آوری از خانه‌ی خود در جنوب ایتالیا سر در می‌آورد، متوجه کنترل دوستانش توسط تبه‌کاران محلی می‌شود. با افزایش وخامت اوضاع، رابرت مک‌کال دقیقا می‌داند که باید چه کاری انجام دهد: قرارگیری در مقابل مافیا برای محافظت از دوستان.

دنزل واشینگتن، دیوید دنمن، گایا اسکودلارو، سونیا بن عمار، رمو جیرونه، آندره‌آ دودرو و یوجینو ماستراندرا در فیلم برابرساز ۳ به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم The Equalizer 3 همکاری دیگری را برای دنزل واشینگتن و داکوتا فانینگ رقم می‌زند که در فیلم Man of Fire (مردی در آتش) با یکدیگر همبازی بودند. این فیلم اکشن انتقام‌جویانه شرکت سونی پیکچرز به کارگردانی آنتوان فوکوآ برای اکران در تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) در نظر گرفته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده