نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۸

اعلام تاریخ پخش انیمه Scott Pilgrim نتفلیکس با انتشار اولین تریلر

شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر انیمه Scott Pilgrim را منتشر کرد که در آن ضمن مشخص شدن نام رسمی این انیمه، تاریخ پخش آن هم مشخص شده است.

فروردین امسال بود که نتفلیکس ساخت انیمه سریالی براساس رمان گرافیکی Scott Pilgrim را تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمه اسکات پیلگریم منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر این انیمه را منتشر کرد که مشخص شد این انیمه قرار است Scott Pilgrim Takes Off نام داشته باشد و در طول تریلر شاهد تصاویر جذابی با آرت استایل شناخته شده رمان گرافیکی اسکات پیلگریم هستیم.

همچنین در طول تریلر مشخص شد که انیمه Scott Pilgrim Takes Off قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) از نتفلیکس پخش شود، اما در حال حاضر تعداد قسمت‌های دقیق  انیمه اسکات پیلگریم مشخص و اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمه Scott Pilgrim را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

مایکل سرا در نقش اسکات پیلگریم، مری الیزابت وینستد در نقش رامونا فلاورز، کیرن کالکین در نقش والاس ولز، کریس ایوانز در نقش لوکاس لی، آنا کندریک در نقش استیسی پیلگریم، آلیسون پیل در نقش کیم پاین، برندان روث در نقش تاد اینگرام، جیسون شوارتزمن در نقش گوردون گریوز، جانی سیمونز در نقش نیل، الن ونگ در نقش نایوز چاو، می ویتمن در نقش راکسی ریچر، بری لارسون در نقش انوی آدامز، آبری پلازا در نقش ژولی پاورز، ساتیا بابا در نقش متیو پتل و مارک وبر در نقش استیون استیلز از جمله صداپیشگان انیمه Scott Pilgrim Takes Off هستند.

استودیو انیمه‌سازی Science Saru وظیفه ساخت انیمه اسکات پیلگریم را بر عهده دارد و برایان لی اومالی، خالق این مجموعه به‌همراه بن دیوید گرابینسکی، سازنده سریال Are You Afraid of the Dark? و ادگار رایت، کارگردان فیلم Scott Pilgrim vs. the World به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در انیمه Scott Pilgrim حضور دارد. همچنین گروه Anamanaguchi برای ساخت آهنگ اورجینال در انیمه سریالی اسکات پیلگریم بازگشته‌اند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده