نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷

اعلام تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد

والت دیزنی و لوکاس فیلم تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را تایید و اعلام کردند.

ماه گذشته بود که فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny روی پرده‌های سینما رفت و نتوانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، زمان انتشار نسخه با کیفیت فیلم Indiana Jones 5 مشخص شده است. لوکاس فیلم و والت دیزنی اعلام کردند که فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny در تاریخ ۲۹ آگست (۷ شهریور) به شکل دیجیتالی روی پلتفرم‌هایی چون اپل تی وی، آمازون پرایم ویدیو و Vudu عرضه خواهد شد.

نسخه خانگی فیلم ایندیانا جونز ۵ حاوی بخش‌های اضافه مثل ۵ صحنه از پشت صحنه فیلم است که در آن شامل بخش‌هایی مثل سکانس آغازین فیلم، نیویورک، مراکش، سیسیل و پایان بندی فیلم است. در طول این بخش‌‌ها قرار است با شخصیت‌های جدید بیشتر آشنا شویم و همچنین صحنه‌های دیده نشده‌ای از فیلم را هم شاهد باشیم. همچنین نسخه خانگی فیلم Indiana Jones 5 بخشی حاوی پایان ماجراجویی ایندیانا جونز خواهد بود.

تعقیب و گریز ایندیانا جونز و دختر خوانده‌اش در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny که در تیر امسال روی پرده رفت و نقدهای متوسطی دریافت کرد، تاکنون بیش از ۳۷۰.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۷۲.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Indiana Jones 5 با بودجه‌ای در حدود ۲۹۵ تا ۳۰۰ میلیون دلار تولید شده است و در رتبه دوم ضعیف‌ترین فروش جهانی مجموعه ایندیانا جونز قرار دارد.

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج در نقش هلنا، دختر خوانده ایندیانا جونز، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده