نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶

مایکل چاوز: راهبه ۲ «خشن‌ترین» فیلم دنیای احضار است

مایکل چاوز در گفت‌وگو با مجله SFX اعلام کرد که راهبه ۲ «خشن‌ترین» فیلم دنیای The Conjuring خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Nun 2 (راهبه ۲) جزئیات جدیدی از این دنباله را منتشر کرده است. این کارگردان می‌گوید که راهبه ۲ «خشن‌ترین» فیلم مجموعه احضار است.

مایکل چاوز در گفت‌وگو با مجله SFX اظهار داشت: «فکر می‌کنم که این قسمت تاریک‌تر از قبل می‌شود. حتی بیننده‌ها در زمان تماشای فیلم نیز همین نظر را داشتند. این فیلم قطعا خشونت‌آمیزتر از چیزی است که آن‌ها از یک فیلم در دنیای The Conjuring انتظار داشتند. همیشه تعادل ظریفی برقرار است. بی‌تردید با اثری ترسناک طرف هستیم که حس ترس را کاملا منتقل می‌کند. به همان اندازه که توجه بیننده‌ها به ژانر وحشت بیشتر شده است، تمایل به تماشای صحنه‌های خشن نیز افزایش یافته است. بنابراین مولفه‌های خشونت‌آمیزی در این قسمت [از فیلم The Nun] وجود دارد».

کارگردان فیلم راهبه ۲ اضافه کرد: «یک دیالوگ در فیلم وجود دارد که می‌گوید شیاطین از بین نمی‌روند. من این ایده را دوست دارم که والاک همیشه به اشکال مختلفی ظاهر می‌شود. به نظرم داستان‌های بیشتری از این راهبه شیطانی برای روایت وجود دارد». فیلم The Nun 2 در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ (۸ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پرده سینما خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم The Nun II می‌خوانیم: «در سال ۱۹۵۶ در فرانسه یک کشیش به قتل می‌رسد. شَری در حال گسترش است. دنباله فیلم موفق The Nun ماجراهای خواهر آیرین را دنبال می‌کند که بار دیگر با والاک روبه‌رو می‌شود».

تایسا فارمیگا (خواهر کوچک‌تر ورا فارمیگا که در فیلم‌های Conjuring نقش‌آفرینی کرد) دوباره برای ایفای نقش خواهر آیرین در فیلم The Nun II باز خواهد گشت. جوناس بلوکت و بونی آرونز نیز دوباره نقش‌های موریس تریو و والاک را تکرار خواهند کرد. از بازیگران تازه این فیلم دلهره‌آور نیز می‌توان به استورم رید، بازیگر سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) و آنا پاپپلول، بازیگر فیلم‌های The Chronicles of Narnia (سرگذشت نارنیا) اشاره کرد.

مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان مرا وادار کرد) سکان هدایت فیلم The Nun 2 را در دست داشت و ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر فیلم‌نامه آن را براساس کاراکترهای خلق‌شده توسط جیمز وان و گری دابرمن به رشته تحریر درآوردند. جیمز وان و پیتر سافران به‌عنوان تهیه‌کننده و ریچارد برنر، دیو نوستادتر، ویکتوریا پالمری و گری دابرمن به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت داشتند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده