نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵

پخش انیمه سریالی بروس لی در سال ۲۰۲۴

انیمه سریالی جدیدی درباره میراث خانوادگی بروس لی با نام House of Lee در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که انیمه سریالی جدیدی درباره میراث خانوادگی بروس لی با نام House of Lee (خاندان لی) در سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفداران این اسطوره هنرهای رزمی می‌شود. نخستین تریلر این انیمه همزمان با نمایش نسخه ویژه 4K UHD فیلم Enter the Dragon (اژدها وارد می‌شود) در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد (۱۳ تا ۱۶ اوت) پخش می‌شود که به‌مناسبت ۵۰ سالگی اکران فیلم روی پرده بیش از ۶۵۰ سینما آمریکا می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

شانون لی، دختر بروس لی درباره انیمه House of Lee گفت: «انیمه یک مدیوم شگفت‌انگیز برای روایت داستانی واقعا خلاقانه است که هویت واقعی بروس لی را به نمایش می‌گذارد. من برای ظرفیت‌های اکشن، فانتزی، تاریخی، فرهنگی و نوآوری این مدیوم بسیار هیجان‌زده هستم». شرکت Bruce Lee Entertainment از سال‌ها پیش به‌دنبال ساختن انیمه بروس لی است و اکنون برای تولید این پروژه با امیلی یانگ، بنیان‌گذار پلتفرم شیبویا دست همکاری داده است.

انیمه House of Lee به‌عنوان یک سریال اکشن فانتزی توصیف می‌شود که بروس لی افسانه‌ای را مشغول گردآوری یک تیم از جنگجویان اژدها (Dragon Warriors) برای جلوگیری از غوطه‌وری دنیا در «سایه و تاریکی» نشان می‌دهد. همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش می‌دهد، برای تولید این انیمه سریالی از جمله معروف بروس لی الهام گرفته شده است که می‌گوید: «کسانی که نمی‌دانند در تاریکی قدم برمی‌دارند، هرگز به‌دنبال روشنایی نخواهند گشت».

شانون لی اظهار داشت: «نگرش امیلی و شیبوبا را دوست دارم. آن‌ها هنرمندانی خلاق، سخت‌کوش و ماهر با برندی خارق‌العاده هستند. می‌دانستم که آن‌ها همکاران معرکه‌ای خواهند بود». ظاهرا شانون لی پس از تماشای انیمه کوتاه White Rabbit (خرگوش سفید) تصمیم به همکاری با شیبویا گرفته است. نمایش Enter the Dragon به مناسبت ۵۰امین سالگرد فیلم شامل مقدمه‌ای از لئونارد ملتین، تاریخ‌دان سینما است که به بررسی میراث فیلم می‌پردازد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده