نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۱

انتشار اولین تصاویر انیمه The Boy and the Heron، اثر جدید هایائو میازاکی

سرانجام اولین تصاویر انیمه The Boy and the Heron، اثر جدید هایائو میازاکی و استودیو جیبلی فاش و منتشر شده است.

مدتی می‌شود که انیمه The Boy and the Heron که پیش از این با نام ?How Do You Live شناخته می‌شد، روی پرده‌های سینما رفته است. این انیمه جدیدترین و آخرین انیمه‌ای است که هایائو میازاکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. بااین‌حال در اتفاقی غیر معمول تصویر یا تیزری از این انیمه موردانتظار منتشر نشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی انیمه پسر و ماهیخوار منتشر شده است.

لازم به توضیح است که اگر دوست ندارید تا پیش از انتشار نسخه رسمی انیمه، تصویری از انیمه The Boy and the Heron را مشاهده کنید، لطفا از خواندن ادامه مطلب خودداری کنید. به‌تازگی گروهی از کسانی که موفق به تماشا انیمه جدید میازاکی شده‌اند، توانسته‌اند به اولین تصاویر رسمی انیمه The Boy and the Heron دسترسی پیدا کنند و در آن در سطح اینترنت به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پیرمرد و یک دختر در انیمه The Boy and the Heron

شخصیت اصلی و اهالی یک دهکده در انیمه The Boy and the Heron

محل نمایش انیمه The Boy and the Heron

میازاکی پیش از این برای کارگردانی انیمه‌هایی چون انیمه The Castle of Cagliostro، انیمه Nausicaä of the Valley of the Wind، انیمه Castle in the Sky، انیمه My Neighbor Totoro، انیمه Kiki's Delivery Service، انیمه Porco Rosso، انیمه Princess Mononoke، انیمه Spirited Away، انیمه Howl's Moving Castle، انیمه Ponyo و انیمه The Wind Rises شناخته می‌شد.

او در سال ۲۰۱۳ و پس از کارگردانی انیمه The Wind Rises تصمیم به بازنشستگی گرفت، اما در سال ۲۰۱۷ میازاکی اعلام کرد که برای کارگردانی یک انیمه دیگر بازگشته است. انیمه پسر و ماهیخوار بدون هیچ تبلیغاتی تاکنون توانسته است بیش از ۳۰ میلیون دلار در ژاپن فروش کند. بااین‌حال تاریخ اکران آن در آمریکا هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود این انیمه در اواخر سال ۲۰۲۳ اکران جهانی شود. پیش از آن انیمه The Boy and the Heron قرار است در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده