نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۴

آماده شدن کاپیتان مارول برای مبارزه در تصاویر جدید فیلم The Marvels

تصاویر جدیدی از فیلم The Marvels منتشر شده است که در آن شاهد حضور بری لارسون در نقش کاپیتان مارول برای مبارزه با دشمنان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم The Marvels منتشر شده است. مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به دنباله فیلم Captain Marvel اختصاص داده و دو تصویر روی جلد و دو تصویر جدید از فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است. در دو تصویر روی جلد شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم و در تصویر دیگر گوس و چندین گربه دیگر دیده می‌شود.

بااینکه در تریلرهای فیلم The Marvels شاهد حضور این گربه‌ها بودیم، اما این تصویر روی جلد به‌خاطر روز جهانی گربه طراحی و منتشر شده است. همچنین در یک تصویر جدید از این فیلم شاهد آماده شدن کاپیتان مارول برای مبارزه هستیم و در تصویر دیگر می‌توانید شخصیت شرور و منفی دار-بن را مشاهده کنید که از نژاد کری است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن، پارک سئو-جون، زنوبیا شروف، موهان کاپور، ساغر شیخ، لاشانا لینچ و رندال پارک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده