نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲

آغاز مأموریت خطیر گل گدوت در تریلر نهایی فیلم Heart of Stone

شبکه نتفلیکس در آستانه نمایش فیلم Heart of Stone با نقش‌آفرینی گل گدوت تریلر نهایی آن را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس تریلر نهایی فیلم جاسوسی مهیج Heart of Stone (سنگدل) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر گل گدوت، بازیگر فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) را در نقش مأمور ریچل استون نشان می‌دهد که در تلاش برای جلوگیری از وقوع یک بحران بزرگ بین‌المللی است. این فیلم در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ (۱۱ اوت ۲۰۲۳) از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

تام هارپر سکان هدایت فیلم Heart of Stone را در دست داشت و گرگ روکا و آلیسون شرودر فیلم‌نامه آن را به رشته تحربر درآوردند. گل گدوت (بازیگر فیلم Red Notice) نقش ریچل استون، جیمی درنان (بازیگر فیلم Belfast) نقش پارکر، آلیا بات (بازیگر فیلم RRR) نقش کیا داوان، ماتیاس شوایگهوفر نقش جک، سوفی اوکوندو نقش نومد، پل ردی نقش مکس بیلی و جینگ لوسی نقش ترزا یانگ را در این فیلم مهیج جاسوسی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم Heart of Stone می‌خوانیم: «ریچل استون، یک مأمور اطلاعاتی بین‌المللی باید مأموریت خطرناکی را برای محافظت از شی مرموزی با نام The Heart آغاز کند. استون از سوی یک سازمان حافظ صلح موسوم به Charter وظیفه دارد تا از افتادن این شی به‌دست دشمن و شروع یک بحران بزرگ جهانی جلوگیری کند. استون بی‌نهایت باهوش و خونسرد است، اما در چنین مأموریت خطیری او هم به کمک دوستان خود نیاز دارد».

دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت Skydance به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Heart of Stone فعالیت داشتند و دانا گلدبرگ و دان گرنجر از طرف شرکت اسکای‌دنس بر پروژه نظارت می‌کردند. گل گدوت نه‌تنها در این فیلم به ایفای نقش پرداخت، بلکه به‌همراه یارون وارسانو، بانی کورتیس، جولی لین از شرکت Pilot Wave وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده داشت. تام هارپر، گرگ روکا و پتی ویتچر نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده