نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲

افزایش احتمال ساخت فیلم Uncharted 2

طبق گفته تهیه‌کننده فیلم آنچارتد، سونی پیکچرز به احتمال زیاد به ساخت فیلم Uncharted 2 با بازی تام هالند چراغ سبز نشان خواهد داد.

فیلم Uncharted در سال ۲۰۲۲ روی پرده‌های سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط، در گیشه عملکرد خوبی داشت. اما تاکنون ساخت دنباله فیلم آنچارتد تایید نشده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم وجود دارد. چارلز روون، تهیه‌کننده فیلم آنچارتد در مصاحبه با هالیوودریپورتر گفت که فیلم Uncharted عملکرد خوبی در گیشه داشته است و ساخت دنباله این فیلم روی میز سازندگان آن قرار دارد و این فیلم درنهایت احتمالا رخ خواهد داد.

روون در این مصاحبه در سوالی در مورد تمایل او و سونی به ساخت فیلم Uncharted 2 گفت: «ما زمان خیلی خوبی در زمان ساخت و اکران فیلم داشتیم. طرفداران بازی و کسانی که آشنایی با بازی نداشتند، فیلم را دوست داشتند و از تماشا فیلم لذت بردند. بنابراین ما قطعا به ساخت یک قسمت دیگر از فیلم آنچارتد نگاهی خواهیم داشت.»

نیتن دریک در حال صحبت با سالی به‌همراه کلویی در خیابان‌های بارسلونا در فیلم Uncharted

تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، سوفیا علی در نقش کلویی فریزر، آنتونیو باندراس، تاتی گابریل، استیون ودینگتون و رودی پانکو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland، فیلم Zombieland: Double Tap و فیلم Venom، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را براساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، بر عهده داشته است.

فیلم Uncharted بیش از ۴۰۷.۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۴۸.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۵۸.۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم آنچارتد اقتباسی از یک مجموعه بازی محبوب پلی استیشن است که بسیاری از طرفداران منتظر ساخت قسمت جدیدی از این بازی هستند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده