نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

ستایش کارگردان انیمه Suzume از انیمیشن Elemental پیکسار

ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Suzume به‌تازگی انیمیشن Elemental را تماشا کرده و به تحسین از جدیدترین انیمیشن پیکسار پرداخته است.

انیمیشن Elemental پس از شروع ضعیفی که داشت، حالا در وضعیت خوبی قرار دارد و به‌تازگی در کشور ژاپن روی پرده‌های سینما رفته است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از کارگردان‌های محبوب انیمه پس از تماشا جدیدترین انیمیشن پیکسار واکنش نشان داده است. ماکوتو شینکای، کارگردان آثاری چون انیمه Your Name، انیمه Weathering With You و انیمه Suzume به‌تازگی انیمیشن Elemental را در سینماهای ژاپن تماشا کرده و به تحسین از این انیمیشن پرداخته است.

شینکای در توییتر شخصی خود در تحسین از انیمه المنتال گفت: «انیمیشن My Element [نام انیمیشن Elemental در ژاپن] خیلی خوب بود. این انیمیشن پر از جاه جلبی بود و سازندگان تلاش کردند تا احساسات ما را در طول انیمیشن به روشی که می‌توانند برانگیزند و بهترین جلوه‌های بصری را ارائه کنند. من تحت تاثیر این نگرش و مهارت هستم که در طول فیلم استفاده شده است. این تجربه‌ای بود که با تمام وجود آن را احساس کردم.»

ماکوتو شینکای و صندلی در دست

این نکته قابل ذکر است که انیمه Suzume هم‌اکنون سومین انیمیشن پر فروش سال ۲۰۲۳ است و در فصل جوایز با انیمیشن المنتال رقابت خواهد کرد. انیمیشن Elemental به‌تازگی در ژاپن اکران شده است که در این کشور با نام My Element شناخته می‌شود و در روز افتتاحیه خود ۲.۴ میلیون دلار فروش کرده است. پیتر سون، کارگردان انیمیشن The Good Dinosaur، وظیفه کارگردانی انیمیشن Elemental را بر عهده داشته است. جان هوبرگ، کت لیکل و براندا هسوئه وظیفه نوشتن انیمیشن المنتال را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی یک زوج غیر عادی به‌نام امبر و وید را دنبال می‌کند که در حال زندگی در شهری هستند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است. این زوج که از یک زن جوان آتشین و مردی به شکل آب و بسیار آرام است، در شرف کشف یک نکته اساسی هستند و آن هم این است که آن‌ها واقعا چقدر دارای نقاط مشترک هستند. انیمیشن Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در شهر نیویورک در دست ساخت است.

چهره ناراحت امبر و وید در انیمیشن Elemental

مامودو آتی صداپیشگی شخصیت وید و لیا لوئیس صداپیشگی شخصیت امبر را در انیمیشن Elemental بر عهده دارند. رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندن کاوی، کاترین اوهارا، جو پرا و میسون ورتیمر دیگر صداپیشگان انیمیشن جدید پیکسار هستند. نسخه دیجیتالی انیمیشن المنتال در تاریخ ۱۵ آگست (۲۴ مرداد) پخش خواهد شد. در ادامه نسخه خانگی انیمیشن Elemental که شامل نسخه 4K UHD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع CartoonBrew
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده