نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵

شروع مراحل فیلمبرداری فیلم سونیک 3 بدون حضور بازیگران

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Sonic the Hedgehog 3 قرار است بدون حضور بازیگران به علت اعتصاب اتحادیه آن‌ها به‌زودی آغاز شود.

اعتصاب گسترده نویسندگان و بازیگران هالیوود باعث تعطیلی پروژه‌های زیادی شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از فیلم‌های موردانتظار قرار است به شکلی متفاوت مراحل تولید خود را آغاز کند. طبق گفته Screen Daily، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Sonic the Hedgehog 3 قرار است بدون اجازه اتحادیه بازیگران SAG-AFTRA و همچنین بدون حضور هیچ بازیگری کار خود را از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) آغاز کند.

آن‌ها تصمیم دارند در این مرحله صحنه‌هایی را که نیاز به حضور بازیگری ندارد، جلوی دوربین ببرند و سپس پس از پایان اعتصاب، صحنه‌های مابقی فیلم سونیک 3 با حضور بازیگران گرفته شود. اعتصاب بازیگران تا زمان رسیدن به یک توافق ادامه خواهد داشت، اما زمان مشخصی ندارد و اگر تا آن زمان توافقی حاصل نشود، تولید فیلم Sonic 3 متوقف خواهد شد. جف فاولر، کارگردان دو قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی فیلم Sonic the Hedgehog 3 را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود که جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Sonic the Hedgehog 3 بازگردند، اما تاکنون حضور هیچ بازیگری در فیلم سونیک 3 تایید و اعلام نشده است. البته پیش از آن طرفداران سونیک می‌توانند منتظر سریال Knuckles باشند که از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده