نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵

ارعابگری راهبه شیطانی در مدرسه در تیزر فیلم ترسناک The Nun 2

شرکت نیو لاین سینما تیزر تریلر جدیدی از فیلم ترسناک The Nun 2 را پخش کرد که راهبه شیطانی را در حال تهدید کودکان مدرسه نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت نیولاین سینما تیزر تریلر جدیدی از فیلم ترسناک مهیج The Nun 2 (راهبه ۲) به کارگردانی مایکل چاوز را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو والاک، راهبه شیطانی را مشغول تهدید گروهی از کودکان در یک مدرسه شبانه‌روزی در فرانسه نشان می‌دهد. دنباله مورد انتظار فیلم راهبه با وجود ادامه اعتصاب بازیگرها همچنان در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ (۸ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پرده سینما خواهد رفت.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم راهبه ۲ در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ با آثار برجسته دیگری نظیر فیلم A Haunting in Venice (جن‌زدگی در ونیز)، فیلم Expend4bles (بی‌مصرف‌ها ۴) و فیلم Saw X (اره ۱۰) در گیشه رقابت می‌کند. در خلاصه داستان فیلم The Nun II می‌خوانیم: «در سال ۱۹۵۶ در فرانسه یک کشیش به قتل می‌رسد. شَری در حال گسترش است. دنباله فیلم موفق The Nun ماجراهای خواهر آیرین را دنبال می‌کند که بار دیگر با والاک، راهبه شیطانی روبه‌رو می‌شود».

تایسا فارمیگا (خواهر کوچک‌تر ورا فارمیگا که در فیلم‌های Conjuring نقش‌آفرینی کرد) دوباره برای ایفای نقش خواهر آیرین در فیلم The Nun II باز خواهد گشت. جوناس بلوکت و بونی آرونز، نیز دوباره نقش‌های موریس تریو و والاک را تکرار خواهند کرد. از بازیگران تازه این فیلم دلهره‌آور نیز می‌توان به استورم رید، بازیگر سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) و آنا پاپپلول، بازیگر فیلم‌های The Chronicles of Narnia (سرگذشت نارنیا) اشاره کرد.

مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان مرا وادار کرد) سکان هدایت فیلم The Nun 2 را در دست داشت و ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر فیلم‌نامه آن را براساس کاراکترهای خلق‌شده توسط جیمز وان و گری دابرمن به رشته تحریر درآوردند. جیمز وان و پیتر سافران به‌عنوان تهیه‌کننده و ریچارد برنر، دیو نوستادتر، ویکتوریا پالمری و گری دابرمن به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده