نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۳

اعلام تاریخ انتشار بلوری فیلم No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس

سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم هیچ مشکلی نیست مشخص شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم No Hard Feelings در تاریخ ۱۵ آگست (۲۴ مرداد) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه بلوری و DVD این فیلم کمدی بزرگسالانه در تاریخ ۲۹ آگست (۷ شهریور) پخش می‌شود. فیلم No Hard Feelings در تیر ماه امسال روی پرده رفت و با واکنش نسبتا مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد.

فیلم هیچ مشکلی نیست تاکنون بیش از ۸۴.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۰.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۴.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. جنیفر لارنس، اندرو بارث فلدمن، متیو برودریک، ناتالی مورالس، لارا بنانتی، ابن ماس-بچراک، اسکات مک‌آرتور، کایل مانی و حسن منهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Hard Feelings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جین استوپنیتسکی، کارگردان فیلم Good Boys وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم No Hard Feelings را بر عهده داشته که جان فیلیپس در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی به او کمک کرده است. فیلم هیچ مشکلی نیست داستان مدی، یک راننده اوبر را دنبال می‌کند که پس از سلب مالکیت خودرویش با ورشکستگی مواجه است، یک پست غیرمعمول را می‌پذیرد. کارفرمایان جدید او والدینی هستند که متوجه شده‌اند پسر نوجوان از لحاظ اجتماعی کم‌تجربه اما از لحاظ تحصیلی با استعداد آن‌ها علاقه‌ای به تعاملات انسانی ندارد. در ازای دریافت یک بیوک ریگال، مدی موافقت می‌کند که به پسرشان کمک کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده