نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۳

نمایش هیولاها در تریلر جدید انیمه Kaiju No. 8 با اعلام زمان حدودی پخش

استودیو توهو تریلر جدیدی از انیمه Kaiju No. 8 را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر و اطلاعات جدیدی از اتفاقات این انیمه مورد انتظار هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمه هیولای شماره 8 منتشر شده است. Production I.G، سازنده این انیمه در ابتدا اعلام کرد که انیمه Kaiju No. 8 در آوریل سال ۲۰۲۴ (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۳) پخش خواهد شد و در ادامه تریلر جدیدی از این انیمه منتشر کرد که در آن شاهد تصاویری از اتفاقات و دنیای آن هستیم و نگاه بهتری از این انیمه موردانتظار را به ما ارائه می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمه هیولای شماره ۸ را که در جریان Anime Expo منتشر شد، تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین اطلاعات بیشتری از انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد که در آن شاهد معرفی صداپیشگان انیمیشن هستیم. طبق اعلام Production I.G، ماسایا فوکونیشی در نقش کافکا هیبینو و کایجو شماره ۸، واتارو کاتو در نقش رنو ایچیکاوا و آسامی ستو در نقش مینا آشیرو از جمله صداپیشگان انیمه Kaiju No. 8 هستند و در ادامه می‌توانید تصویر ۶ شخصیت اصلی انیمه هیولای شماره ۸ را مشاهده کنید:

هیولای شماره ۸ در انیمه Kaiju No. 8

کافکا هیبینو در انیمه Kaiju No. 8

انیمه Kaiju No. 8 اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کیجی آندو و نائویا ماتسوموتو است که انتشار آن از نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شده و تاکنون ۱۰ قسمت این مانگا چاپ و منتشر شده است. انیمه Kaiju No. 8 داستان کافکا هیبینو را دنبال می‌کند که مشغول به کاری است که کاملا با رویاهای کودکی‌اش تفاوت دارد، اما او اکنون در موقعیتی غیر منتظره گرفتار شده است و حالا با تبدیل شدن به یک هیولا، او دوباره رویای همیشگی خودش را هدف قرار داده است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده