نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲

ادامه ماجراجویی بیبی گروت در تریلر فصل دوم انیمیشن I Am Groot | اعلام تاریخ پخش

مارول استودیو اولین تریلر و پوستر رسمی فصل دوم انیمیشن I Am Groot را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش فصل جدید این انیمیشن مشخص شده است.

سال گذشته بود که فصل اول انیمیشن I Am Groot از دیزنی پلاس پخش شد و توانست مورد توجه قرار بگیرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت انیمیشن من گروت هستم برای فصل جدید مشخص شده است. مارول استودیو اولین تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن I Am Groot را منتشر کرد که در آن شاهد اتفاقاتی هستیم که در قرار است در فصل دوم این انیمیشن تماشا کنیم که گروت بچه قرار است با مشکلات جدید و بامزه دیگری مواجه شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین مشخص شد که فصل دوم انیمیشن I Am Groot که قرار است شامل ۵ قسمت کوتاه جدید باشد، در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) از دیزنی پلاس پخش می‌‌شود. همچنین اگر به تریلر فصل دوم این انیمیشن توجه کنید، می‌توانید شاهد حضور شخصیت واچر هم باشید که احتمالا در یکی از قسمت‌های این سریال انیمیشنی کوتاه حضور خواهد داشت. علاوه‌براین اولین پوستر فصل دوم انیمیشن من گروت هستم نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر هم باشید:

پوستر فصل دوم انیمیشن I Am Groot

وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت برای صداپیشگی این شخصیت در سریال I Am Groot بازگشته است و رایان لیتل وظیفه ساخت سریال انیمیشنی و کوتاه گروت را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم آن نیز بازگشته است. جیمز گان، کارگردان فیلم‌های نگهبانان کهکشان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش داشته است. انیمیشن I Am Groot یک سریال انیمیشنی کوتاه است که تمرکز آن روی بیبی گروت است که در حال بزرگ شدن است و با دردسرهایی قرار است مواجه شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده