نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱

تماشا انیمیشن ماریو توسط بیش از ۱۶۸ میلیون نفر

نینتندو در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که انیمیشن The Super Mario Bros. Movie توسط بیش از ۱۶۸ میلیون نفر تماشا شده است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie با اینکه با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد، اما هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ تا به امروز است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار جدیدی از میزان استقبال از این انیمیشن منتشر شده است. نینتندو در جریان گزارش مالی اخیر خود تایید کرد که تا تاریخ ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد) توسط ۱۶۸.۱ میلیون نفر در سراسر جهان تماشا شده است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie تا به این لحظه بیش از ۱.۳۵۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۷۴.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۷۷.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. انیمیشن ماریو هم‌اکنون دومین انیمیشن پر فروش تاریخ سینما نیز است. در حال حاضر ساخت قسمت دوم انیمیشن Mario تایید نشده است، اما موفقیت این انیمیشن باعث می‌شود که ساخت دنباله آن تقریبا قطعی باشد.

ماریو در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie به داخل لوله شفاف نگاه می‌کند

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده داشته‌اند. ایلومینیشن اینترتینمنت، سازنده آثاری چون انیمیشن Minions و انیمیشن Despicable Me با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو، انیمیشن Mario را تولید کرده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده