نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۷

درگذشت مارک مارگولیس، بازیگر دو سریال Breaking Bad و Better Call Saul

مارک مارگولیس، بازیگر نقش هکتور سالامانکا در سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارک مارگولیس، بازیگر با سابقه تلویزیون و سینما و نامزد دریافت جایزه امی درگذشته است. ددلاین گزارش داد این بازیگر در در سن ۸۳ سالگی در خانه خودش در شهر نیویورک پس از تحمل یک بیماری دار فانی را وداع گفته است. مارک مارگولیس طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش هکتور سالامانکا در سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul شناخته می‌شود که برای بازی در سریال برکینگ بد نامزد دریافت جایزه امی در بخش بهترین بازیگر مرد مهمان شده بود.

مورگان مارگولیس، پسر مارک مارگولیس این خبر را تایید و اعلام کرد و روبرت کلکر، مدیر برنامه‌های این بازیگر در صحبت با ددلاین گفت: «او در نوع خود بی‌نظیر بود و دیگر مثل او را نخواهیم دید. او یک مشتری ارزشمند و دوست مادام العمر بود و خوش شانس بودم که او را شناختم.»

هکتور و عموزاده‌ها در بیابان سریال بتر کال سال

مارک مارگولیس در سال ۱۹۳۹ در فیلادلفیا متولد شد و پیش از رفتن به نیویورک برای تحصیل در رشته بازیگری، او توسط استلا ادلر، لی استراسبرگ و باربارا لودن آموزش دیده بود. مارگولیس در فیلم Scarface نقش آلبرتو د شدو را بر عهده داشت و سپس با دارن آرونوفسکی در آثاری چون فیلم Pi، فیلم Requiem for a Dream، فیلم The Fountain، فیلم The Wrestler، فیلم Black Swan و فیلم Noah همکاری کرد.

مارک مارگولیس در تلویزیون هم در آثاری چون سریال Oz، سریال The Equalizer، سریال Star Trek: The Next Generation، سریال Santa Barbara، سریال Law & Order، سریال گاتهام و سریال The Affair بازی کرده بود و سریال Your Honor آخرین نقش‌آفرینی او محسوب می‌شود. مارگولیس در دنیای بازی هم صداپیشگی ترامپ را در بازی Manhunt انجام داده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده