نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲

اعلام تاریخ انتشار بلوری انیمیشن Elemental پیکسار و دیزنی

پیکسار و والت دیزنی سرانجام تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی انیمیشن Elemental را تایید و اعلام کردند.

مدتی می‌شود که انیمیشن Elemental روی پرده‌های سینما رفته است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی این انیمیشن مشخص و اعلام شده است. پیکسار و والت دیزنی اعلام کردند که نسخه دیجیتالی انیمیشن المنتال در تاریخ ۱۵ آگست ۲۰۲۳ (۲۴ مرداد ۱۴۰۲) پخش خواهد شد. در ادامه نسخه خانگی انیمیشن Elemental که شامل نسخه 4K UHD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه خانگی انیمیشن المنتال حاوی موارد اضافه نیز خواهد بود که درکنار ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت انیمیشن، شاهد انیمیشن کوتاه Carl’s Date به کارگردانی و نویسندگی باب پیترسون، نویسنده نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای انیمیشن Finding Nemo و انیمیشن Up نیز هستیم. انیمیشن Elemental با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت و ضعیف‌ترین افتتاحیه انیمیشن‌های پیکسار را تجربه کرد، اما توانست مورد توجه تماشاگران قرار بگیرد و مدتی پیش‌فروش آن از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد و بسیاری امیدوار به تداوم فروش این انیمیشن هستند.

امبر و وید در انیمیشن Elemental پیکسار و دیزنی

پیتر سون، کارگردان انیمیشن The Good Dinosaur، وظیفه کارگردانی انیمیشن Elemental را بر عهده داشته و دنیس ریم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن اورجینال نقش داشته است. جان هوبرگ، کت لیکل و براندا هسوئه وظیفه نوشتن انیمیشن المنتال را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی یک زوج غیر عادی به‌نام امبر و وید را دنبال می‌کند که در حال زندگی در شهری هستند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است.

این زوج که از یک زن جوان آتشین و مردی به شکل آب و بسیار آرام است، در شرف کشف یک نکته اساسی هستند و آن هم این است که آن‌ها واقعا چقدر دارای نقاط مشترک هستند. انیمیشن Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در شهر نیویورک در دست ساخت است. مامودو آتی صداپیشگی شخصیت وید و لیا لوئیس صداپیشگی شخصیت امبر را در انیمیشن Elemental بر عهده دارند. رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندن کاوی، کاترین اوهارا، جو پرا و میسون ورتیمر دیگر صداپیشگان انیمیشن جدید پیکسار هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده