نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

شایعه: انتخاب ونسا کربی و جوزف کوئین برای بازی در فیلم Fantastic Four مارول

طبق شایعات منتشر شده، مارول استودیو به‌نظر می‌رسد که بازیگران برخی از شخصیت‌های اصلی ریبوت فیلم Fantastic Four را انتخاب کرده است.

مارول استودیو در حال ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا بالاخره اولین بازیگران فیلم چهار شگفت انگیز مشخص شده است. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست جدید Hot Mic اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر کرد. او در ابتدا شایعه انتخاب مت اسمیت، بازیگر سابق نقش دکتر هو توسط مارول استودیو برای نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز را تکذیب کرد و گفت این خبر واقعیت ندارد.

اگرچه او فکر می‌کند که احتمال دارد اسمیت بخشی از فهرست مارول برای این نقش باشد. او البته تقریبا یا کاملا مطمئن است که ونسا کربی، بازیگر سریال The Crown برای نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی انتخاب شده است. البته این خبر هنوز شایعه است، اما اسنایدر ظاهرا از این موضوع ۹۹ درصد اطمینان دارد. کربی یکی از نام‌هایی است که بارها نام او در اطراف پروژه شنیده شده است. کربی اخیرا در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One حضور داشته است و در قسمت دوم این فیلم نیز باز خواهد گشت.

جوزف کوئین در نقش ادی مانسون در فصل چهارم سریال Stranger Things

کربی در سال جاری در فیلم Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات در نقش ملکه ژوزفین نیز حضور دارد. اسنایدر در ادامه گفت که جک کواید، بازیگر سریال The Boys برای گرفتن نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ بسیار نزدیک است، اما در ادامه شفاف‌سازی کرد که او قرار نیست نقش جانی استورم را بازی کند و برخی از حرف او اشتباه برداشت کرده‌اند. بااین‌حال این نقش ظاهرا به بازیگر دیگری رسیده است و جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things برای نقش جانی استورم در ریبوت فیلم Fantastic Four انتخاب شده است.

او از کوئین به‌عنوان یکی از بازیگران مدنظر و محبوب طرفداران برای این نقش یاد کرد. در ادامه اسنایدر گفت که پال والتر هاوزر، بازیگر فیلم Richard Jewell و ابن ماس-بچراک، بازیگر سریال The Bear قرار نیست نقش تینگ را در فیلم چهار شگفت‌انگیز بازی کنند، اما ابن ماس-بچراک ظاهرا برای بازی در فیلم چهار شگفت‌انگیز انتخاب شده است و او احتمال دارد نقش سیلور سرفر را در این فیلم بازی کند. همچنین ظاهرا مارول استودیو تصمیم دارد تا یک بازیگر لاتین را برای نقش گالاکتوس انتخاب کند.

جرمی آلن وایت و ابن ماس-بچراک در حال جر و بحث کردن در سریال The Bear

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران شود. گفته می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) در لندن آغاز خواهد شد، اما اعتصاب نویسندگان و بازیگران احتمالا باعث عقب افتادن این زمان خواهد شد. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده