نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۳

انتخاب کارگردان Freaky برای کارگردانی فیلم Scream 7

پارامونت پیکچرز به‌تازگی کارگردان فیلم Scream 7 را انتخاب و استخدام کرده است که سابقه کار روی فیلم‌های ترسناک و اسلشری دارد.

پس از موفقیت دو قسمت اخیر فیلم جیغ، حالا قسمت هفتم این فیلم ترسناک و اسلشری در دست ساخت است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم جیغ ۷ مشخص شده است. کریستوفر لندون با سابقه کارگردانی فیلم Paranormal Activity: The Marked Ones، فیلم Happy Death Day، فیلم Happy Death Day 2U، فیلم Freaky و فیلم We Have a Ghost وظیفه کارگردانی فیلم Scream 7 را پس از توافق با پارامونت پیکچرز بر عهده گرفته است.

لندون درواقع جایگزین متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردان‌های فیلم Ready or Not ملقب به تیم The Radio Silence شده است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Scream و فیلم Scream 6 را بر عهده داشته بودند. بتینلی-اولپین و جیلت تصمیم دارند تا پس از کارگردانی دو قسمت از فیلم جیغ حالا روی کارگردانی یک فیلم ترسناک، هیولایی و اورجینال با همکاری یونیورسال تمرکز کنند. 

گوست فیس آماده قتل مقابل پروژکتور در فیلم Scream VI (جیغ ۶)

فیلم Scream بیش از ۱۳۷.۷ میلیون دلار و فیلم Scream 6 بیش از ۱۶۸.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. جنا اورتگا، ملیسا باررا و میسون گودینگ از جمله ستارگان دو قسمت اخیر فیلم جیغ هستند که انتظار می‌رود در فیلم Scream 7 شاهد بازگشت آن‌ها باشیم. بااین‌حال منابع نزدیک می‌گویند که آن‌ها هنوز قراردادی برای بازگشت در این فیلم امضا نکرده‌اند و انتظار نمی‌رود تا پایان اعتصاب بازیگران و نویسندگان این اتفاق رخ دهد. 

علاوه‌براین انتظار می‌رود اورتگا پس از سریال Wednesday حالا قرارداد به مراتب بزرگ‌تری برای حضور در فیلم جیغ ۷ امضا کند. همچنین هنوز نویسندگان فیلمنامه فیلم Scream 7 مشخص نشده است. جیمز وندربیلت و گای بوسیک فیلمنامه دو قسمت گذشته فیلم جیغ را نوشته بودند، اما کریستوفر لندون شخصا روی فیلمنامه‌ فیلم‌های خود کار می‌کند و قابل انتظار است قرارداد او شامل نوشتن فیملنامه فیلم Scream 7 نیز باشد. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده