نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۹

اعلام تاریخ انتشار بلوری فیلم ترسناک The Boogeyman استیون کینگ

استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم The Boogeyman را تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم The Boogeyman مشخص و اعلام شده است. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی اعلام کردند که نسخه دیجیتالی فیلم بوگی من در تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۲۳ (۷ شهریور ۱۴۰۲) پخش خواهد شد و سپس نسخه فیزیکی این فیلم ترسناک که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

فیلم ترسناک بوگی من داستان یک دختر نوجوان را دنبال می‌کند که در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مرگ غم‌انگیز مادرش است و حالا او و خواهر کوچکش با یک موجود شیطانی در خانه‌ خود مواجه می‌شوند که به‌دنبال آزار و اذیت آن‌ها است و حالا آن‌ها پیش از اینکه خیلی دیر شود، باید نظر پدر عزاداراشان را برای متوقف کردن این موجود جلب کنند. سوفی تاچر، کریس مسینا، دیوید دستمالچیان، مدیسون هو، ویوین لایرا بلیر، مارین ایرلند و جینی وردین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Boogeyman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

راب سوج، کارگردان فیلم Host، فیلم Dashcam و سه قسمت از سریال Britannia، وظیفه کارگردانی فیلم The Boogeyman را براساس فیلمنامه‌ای از مارک هیمن، نویسنده فیلم Black Swan بر عهده داشته است. این فیلم ترسناک براساس داستان کوتاهی به‌نام The Boogeyman اثر استفن کینگ تولید شده است. فیلم بوگی من که با نقدهای متوسط و مثبت منتقدان مواجه شده، تاکنون بیش از ۶۶.۹ میلیون دلار که شامل بیش از ۴۳.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۳.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده