نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۳

اعلام تاریخ انتشار بلوری انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را اعلام کرده است.

روز گذشته سونی پیکچرز به‌صورت رسمی زمان انتشار نسخه‌های خانگی، بلوری و دیجیتال انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را اعلام کرد.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط سونی، ۸ اوت (۱۷ مرداد) نسخه‌ی دیجیتالی انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ از فروشگاه‌های آنلاین برای خرید در دسترس هواداران قرار می‌گیرد. همچنین نسخه‌ی بلوری انیمیشن اسپایدرمن ۲ قرار است در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) به‌صورت جهانی عرضه شود و محتوای ویژه و خاصی را که در حدود ۹۰ دقیقه خواهند بود، در کنار این فیلم تقدیم هواداران می‌شود.

کلیپ‌هایی مثل آيتم بررسی مردمان عنکبوتی کمترشناخته‌شده و ایستراگ‌ها، نگاهی به پشت‌صحنه‌ی طراحی موسیقی متن، طراحی شخصیت‌ها و تکامل فرایند طراحی بعدهای جدید جهان عنکبوتی توسط هنرمندان استودیوی سونی انیمیشن، صحبت‌های کارگردانان و مصاحبه با صداپیشگان قسمت دوم اسپایدرورس از جمله‌ی محتوای این نسخه‌ی کامل جدیدترین انیمیشن مرد عنکبوتی به‌حساب می‌آيند. همچنین صحنه‌ی حذف شده‌ی Miguel Calling و آیتم ویژه‌ی بررسی مولتی‌ورس کمیک‌های اسپایدرمن مارول، از دیگر محتوای مخصوص نسخه‌ی خانگی Across the Spider-Verse هستند.

شمیک مور در نقش مایلز مورالز/اسپایدرمن، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی/اسپایدر-گوئن، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری در نقش ریو مورالز و جفرسون دیویس، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا رای در نقش جسیکا درو یا اسپایدروومن و دنیل کلویا در نقش اسپایدر-پانک از دیگر صداپیشگان Spider-Man: Across the Spider-Verse هستند که بسیاری از آن‌ها برای صداپیشگی این شخصیت‌های محبوب در Beyond the Spider-Verse بازخواهند گشت.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی قسمت سوم این مجموعه در دسترس نیست، اما هفته‌ی گذشته سونی پیکچرز تاریخ اکران این انیمیشن را که پیش از این قرار بود در ابتدای ماه آوریل ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) اکران شود، به‌طور کلی از برنامه‌ی اکران خود سال‌های آینده حذف کرده است. تحلیل‌گرها می‌گویند حتی پیش از آغاز اعتصابات هنرمندان هالیوودی، این فیلم همچنان در مراحل ابتدایی پیش‌تولید قرار داشته است و ظاهرا حالا همزمان با اعتصاب گسترده‌ی اعضای اتحادیه‌ی بازیگران و هنرمندان هالیوود، حتی اگر فرایند ساخت تصویری این انیمشین به پایان‌ برسد، هنوز هیچکدام از ستاره‌های اصلی این سری کار خود را برای صداپیشگی در این فیلم آغاز نکرده‌اند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده