نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۴

اعلام تاریخ پخش فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar وس اندرسون و نتفلیکس

نتفلیکس تاریخ پخش فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون و با بازی بندیکت کامبربچ را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش دوم فیلم وس اندرسون در سال ۲۰۲۳ مشخص شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. این فیلم قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳ نمایش داده شود، اما مدت زمان آن تنها قرار است ۳۶ دقیقه باشد. وس اندرسون در سال ۲۰۲۳ فیلم Asteroid City را منتشر کرده است و فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar قرار است دومین فیلم او در سال جاری باشد.

بندیکت کامبربچ در نقش هنری شوگر، رالف فاینز در نقش رولد دال، دو پتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیوادی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وس اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رولد دال است، بر عهده داشته است.

اندرسون چند سال قبل انیمیشن Fantastic Mr. Fox را براساس رمان‌های دال کارگردانی کرد که این اثر استاپ موشن در سال ۲۰۰۹ اکران و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. رمان «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و ۶ داستان دیگر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که اتفاقات آن با ترکیب واقعیت و تخیل نویسنده شکل گرفتند. در این مجموعه شاهد داستان‌هایی راجع به چگونه نویسنده شدن دال هستیم. این داستان‌ها به خوبی نشان می‌دهند که چرا مخاطبان بارها و بارها به سمت داستان‌های دال کشیده می‌شوند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده