نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۲

فیلم جدید تام کروز با درجه سنی بزرگسال همچنان در دست ساخت است

کریستوفر مک‌کوری در مصاحبه اخیرش تایید کرد که فیلم Gnarly با بازی تام کروز که قرار است درجه سنی بزرگسال داشته باشد، همچنان ساخته خواهد شد.

تام کروز را بسیاری به‌عنوان ستاره سینمای بلاک‌باستری طی سال‌های اخیر با نقش‌آفرینی در آثاری چون فیلم Top Gun: Maverick و مجموعه مأموریت غیر ممکن می‌دانند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم احتمالی بعدی تام کروز منتشر شده است. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One دوباره تایید کرد که فیلم با درجه سنی بزرگسال تام کروز که در حال حاضر با نام Gnarly شناخته می‌شود، همچنان در درست ساخت است.

مک‌کوری در جریان مصاحبه با امپایر گفت که او و به‌همراه اریک جندرسن که در نوشتن فیلمنامه هر دو قسمت فیلم Dead Reckoning به مک‌کوری کمک کرده، در حال کار روی فیلمنامه این فیلم هستند که تام کروز قرار است نقش اصلی فیلم را بازی کند، اما ظاهرا نقش کروز در این فیلم تفاوت زیادی با نقش‌های قهرمانانه گذشته او دارد. او اطلاعات بیشتری را منتشر نکرد و تنها گفت که این فیلم در اینترنت با نام The Gnarly Movie شناخته می‌شود، اما لزوما نام نهایی فیلم نخواهد بود.

کریستوفر مک کوری و تام کروز در پشت صحنه فیلم Mission Impossible: Fallout

همکاری کروز و مک‌کوری در یک فیلم غیر مجموعه‌ای می‌تواند جالب توجه باشد، اما هنوز زمان زیادی تا ساخت این فیلم وجود دارد. در حال حاضر فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two مراحل تولید خود را سپری می‌کند که فیلم Mission: Impossible 8 قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن به علت اعتصاب نویسندگان و بازیگران متوقف شده است.

مک‌کوری تایید کرد که تاکنون ۴۰ درصد فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two کامل شده است و مشخص نیست که در صورت ادامه اعتصاب فیلم طبق برنامه اکران خواهد شد یا با تأخیر مواجه می‌شود. در هر حال فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One تاکنون بیش از ۴۴۸.۵ در سراسر جهان فروش کرده است. کروز همچنین قصد دارد در یک فیلم اکشن جدید با همکاری SpaceX و ناسا در فضا جلوی دوربین برود و چندین پروژه با مک‌کوری هم در حال همکاری است که ساخت آن‌ها فعلا قطعی نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده