نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۷

عقب افتادن تاریخ اکران اولین فیلم مستقل ایتن کوئن با نام Drive-Away Dolls

اعتصاب سراسری بازیگران باعث شد تا فوکس پیکچرز تاریخ اکران فیلم Drive-Away Dolls به کارگردانی ایتن کوئن و با بازی مارگارت کوالی را عقب بیندازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران اولین فیلم مستقل ایتن کوئن با تاخیر مواجه شده است. فوکس فیچرز اعلام کرد که به علت اعتصاب سراسری بازیگران هالیوود، فیلم Drive-Away Dolls دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲)‌ اکران شود و حالا این فیلم با چند ماه تاخیر برای اکران در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ (۴ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.  این بدان معنا است که فیلم Drive-Away Dolls از رقابت فصل جوایز ۲۰۲۳ خارج شده است.

ایتن کوئن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Drive-Away Dolls را بر عهده دارد که تریشا کوک در نوشتن فیلمنامه این فیلم به کوئن کمک کرده است. مارگارت کوالی، گرالداین ویسونافن، بنی فلدستاین، پدرو پاسکال، مت دیمون، کولمن دومینگو، بیل کمپ، جوی اسلوتنیک، ابی هیلدن و آنی گونزالز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Drive-Away Dolls حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Drive-Away Dolls که به یک فیلم کمدی جاده‌ای توصیف شده، داستان جیمی را دنبال می‌کند که در حال دست‌وپنجه‌ نرم کردن از شکست رابطه‌ طولانی مدتش است و حالا او سفری جاده‌ای با ماریان، دوستش آغاز می‌کند. این دو یک سفر جاده‌ای به شکل بداهه به سمت تالاهاسی را آغاز می‌کنند، اما این سفر طبق برنامه پیش نمی‌رود و پس از مواجه شدن با یک گروه از جنایتکاران همه‌چیز خراب می‌شود.

برادران کوئن پس از فیلم The Ballad of Buster Scruggs تصمیم به جدایی گرفتند و در سال ۲۰۲۱ جوئل کوئن با فیلم The Tragedy of Macbeth بازگشت و سپس ایتن کوئن سال گذشته مستند Jerry Lee Lewis: Trouble in Mind را منتشر کرد و حالا فیلم Drive-Away Dolls را کارگردانی کرده است. همچنین برادران کوئن قرار است پس از چند سال جدایی برای کارگردانی یک فیلم جدید دوباره با یکدیگر همکاری کنند که به علت اعتصاب سراسری نویسندگان و بازیگران فعلا تولید این فیلم متوقف شده است. 


منبع WorldofReel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده