نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۹

احتمال ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی در لس آنجلس

گفته می‌شود که اصغر فرهادی، کارگردان برنده جایزه اسکار قرار است فیلم جدید خود را در لس آنجلس آمریکا جلوی دوربین ببرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از فیلم بعدی اصغر فرهادی، کارگردان برنده جایزه اسکار منتشر شده است. اصغر فرهادی که برای کارگردانی آثاری چون فیلم رقص در غبار، فیلم شهر زیبا، فیلم چهارشنبه سوری، فیلم درباره الی، فیلم جدایی نادر از سیمین، فیلم گذشته، فیلم فروشنده، فیلم همه می‌دانند و فیلم قهرمان شناخته می‌شود، حالا به‌دنبال ساخت فیلم جدید خود در آمریکا است. طبق گزارش WorldofReel، فیلم جدید فرهادی قرار است در لس آنجلس جلوی دوربین برود و احتمال دارد پس از پایان یافتن اعتصاب بازیگران و نویسندگان شاهد شروع فیلم‌برداری این فیلم باشیم.

کارهای اصغر فرهادی بیشتر در ایران تولید می‌شوند، اما او پیش از این فیلم گذشته را در فرانسه و فیلم همه می‌دانند را در اسپانیا جلوی دوربین برده بود و با ساخت فیلم در خارج از ایران غریبه نیست. اطلاعاتی از فیلم جدید فرهادی مثل نام، داستان یا بازیگران آن منتشر نشده است. فیلم قهرمان آخرین فیلم فرهادی بود که در جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۱ برای اولین‌بار نمایش داده شد که برای این فیلم او توانست جایزه بزرگ جشنواره کن را دریافت کند.

اصغر فرهادی ۴۸ ساله پیش از این دو بار جایزه اسکار برای فیلم جدایی نادر از سیمین و فیلم فروشنده در بخش اسکار بهترین فیلم خارجی زبان دریافت کرده بود. فرهادی همچنین برای فیلم A Separation توانسته بود نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شود.


منبع WorldofReel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده