نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲

اندرو گارفیلد از احتمال بازگشتش برای نقش مرد عنکبوتی می‌گوید

اندرو گارفیلد، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دوگانه The Amazing Spider-Man می‌گوید که هنوز داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد.

هنوز Marvel's Spider-Man: No Way Home- The Art of the Movie منتشر نشده است، اما شاهد انتشار تصاویری از کانسپت آرت‌های این فیلم هستیم که در همین زمینه از اندرو گارفیلد، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دوگانه The Amazing Spider-Man سوالی در مورد آینده اسپایدرمن او پس از حوادث فیلم Spider-Man: No Way Home و دنیای سینمایی مارول پرسیده شده است. گارفیلد در واکنش خود گفت:

«داستان مرد عنکبوتی من هرگز تمام نشده است. چه ما این فیلم را بسازیم یا آن را نسازیم، تو یک دنیای دیگر داستانش در حال جریان پیدا کردن است. او تازه فهمیده است که نسخه‌های دیگری از شخصیتش در دنیاهای دیگر وجود دارد. بنابراین او اکنون در حال انجام دادن کارهایی در دنیای خودش است.»

مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد در اکشن فینال فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

برخی از طرفداران تصور می‌کنند که گارفیلد احتمال دارد به نحوی ساخت فیلم The Amazing Spider-Man 3 توسط سونی را تایید کرده باشد، اما به‌نظر می‌رسد که او بیشتر به بازی دوباره در نقش اسپایدرمن علاقه‌مند است. همچنین احتمال بازگشت گارفیلد برای نقش مرد عنکبوتی در فیلم Avengers: Secret Wars می‌تواند بیشتر باشد که اکران این فیلم تا تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌عقب افتاده و زمان زیادی تا ساخت این فیلم باقی‌مانده است.

در حال حاضر اعتصاب سراسری بازیگران و نویسندگان هالیوود ادامه دارد و بدین ترتیب نمی‌توانیم منتظر خبر جدیدی فعلا در این مورد باشیم. در هر حال برنامه فعلی مارول استودیو و سونی پیکچرز ساخت فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند است که انتظار می‌رود اتفاقات آن همچنان در دنیای سینمایی مارول جریان داشته باشد. همچنین در مقابل برخی اعتقاد دارند که سونی ممکن است بالاخره یک نسخه از اسپایدرمن را در دنیای عنکبوتی خودش بیاورد که احتمالا آن نسخه، نسخه مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده