نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

ماجراجویی تام و جری در سنگاپور در انیمیشن‌های کوتاه Tom and Jerry

طرفدارها باید در سری انیمیشن کوتاه Tom and Jerry منتظر ماجراجویی تازه تام و جری در سنگاپور باشند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که موش و گربه معروف شرکت Hanna-Barbera در انیمیشن‌های کوتاه Tom and Jerry (تام و جری) پا به سنگاپور می‌گذارند. این موجودات کارتونی در ۷ انیمیشن کوتاه ۳ دقیقه‌ای ماجراجویی جدیدی را در آسیا آغاز خواهند کرد؛ انیمیشن‌هایی که با همکاری شرکت Warner Bros. Animation تولید می‌شوند.

قسمت آزمایشی سری انیمیشن کوتاه Tom and Jerry ماه آینده از شبکه Cartoon Network در آسیا-اقیانوسیه و از شبکه HBO Go در آسیای جنوب‌شرقی، تایوان و هنگ کنگ پخش می‌شود. این انیمیشن‌ها به تهیه‌کنندگی کارلین تان و کارگردانی ویوک بولار تقدیم بینندگان سراسر جهان نیز می‌شوند. استودیو Aum Animation این انیمیشن‌ها را براساس داستان‌ها و طرح‌های استودیو‌ Robot Playground Media و استودیو Chips and Toon تولید می‌کند.

محصولات مصرفی دیگری با برند تام و جری همزمان با سری انیمیشن کوتاه Tom and Jerry در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد. مجموعه تام و جری با بیش از ۵۰۰ اپیزود، ۱۵ فیلم و دریافت ۷ جایزه اسکار یکی از محبوب‌ترین آثار شرکت Warner Bros. Discovery به‌حساب می‌آید که طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده