نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۱

گرالت شخصیت اصلی فصل چهارم سریال ویچر نخواهد بود

به‌تازگی سازندگان سریال The Witcher تایید کردند که سیری جای گرالت را به‌عنوان شخصیت اصلی فصل چهارم سریال ویچر خواهد گرفت.

به‌تازگی سه قسمت پایانی فصل سوم سریال The Witcher در قالب بخش دوم از نتفلیکس پخش شد که این پایانی بر نقش‌آفرینی هنری کویل در نقش گرالت بوده است و از فصل چهارم سریال ویچر، لیام همسورث نقش گرالت را بازی خواهد کرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل چهارم این سریال فانتزی دارای یک تغییر بزرگ دیگر نیز خواهد بود. سازندگان سریال The Witcher تایید کردند که گرالت قرار نیست شخصیت اصلی فصل چهارم این سریال باشد.

در عوض سیری با بازی فریا آلن قرار است شخصیت اصلی و محوری داستان فصل چهارم سریال ویچر باشد. تومک باگینسکی، تهیه‌کننده سریال The Witcher در مصاحبه با Entertainment Weekly گفت: «یکی از نکات مهم در مورد سیری این است که ما می‌بینیم که چگونه او به آهستگی به شخصیت اصلی داستان حماسه ویچر تبدیل می‌شود. این داستان گرالت یا ینیفر نیست. این داستان سیری است.»

فریا آلن در نقش سیری در فصل دوم سریال The Witcher

باگینسکی همچنین در مصاحبه با یاهو توضیحات بیشتری را اضافه کرد: «این موضوع در کتاب Time of Contempt هم به صراحت وجود داشت؛ جایی‌که سیری به شخصیت اصلی حماسه ویچر تبدیل می‌شود. چون در کتاب‌ها شاهد تکامل سیری هستیم و ما در این فصل شاهد تکامل فریا آلن در نقش سیری بودیم که این باورنکردنی بود.»

منتقدان واکنش متوسطی به فصل سوم سریال The Witcher داشتند و همچنین بینندگان این سریال نسبت به فصل گذشته دارای ریزش و کاهش بوده است. اگرچه از صحنه‌های اکشن، اجراها و جلوه‌های ویژه ستایش شده، اما در مقابل از روند داستان، نویسندگی و پرداخت به شخصیت‌ها انتقادات زیادی وارد شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال ویچر در سال ۲۰۲۴ آغاز شود که داستان The Tower of the Swallow و The Lady of the Lake را پوشش خواهد داد.


منبع SffGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده