نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۸

خردشدگی جمجمه تبه‌کاران مافیایی در تیزر فیلم The Equalizer 3

شرکت سونی پیکچرز تیزر جدیدی از فیلم The Equalizer 3 با نقش‌آفرینی دنزل واشینگتن را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پیکچرز تیزر جدیدی از فیلم The Equalizer 3 (برابرساز ۳) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو دنزل واشینگتن را در حال مقابله با اعضای مافیا به روش‌های خشونت‌بار نشان می‌دهد. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای سومین قسمت برابرساز منتظر بمانند و این فیلم اکشن انتقام‌جویانه در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ (۱ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پرده سینما می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر فیلم The Equalizer 3

در فیلم The Equalizer 3 رابرت مک‌کال در تلاش برای کنار آمدن با کارهای وحشتناکی است که در گذشته انجام داده است و با اجرای عدالت از جانب مظلومان به آرامش عجیبی دست می‌یابد. او که به‌طرز شگفت‌آوری از خانه‌ی خود در جنوب ایتالیا سر در می‌آورد، متوجه کنترل دوستانش توسط تبه‌کاران محلی می‌شود. با افزایش وخامت اوضاع، رابرت مک‌کال دقیقا می‌داند که باید چه کاری انجام دهد: قرارگیری در مقابل مافیا برای محافظت از دوستان.

فیلم The Equalizer همکاری دیگری را برای دنزل واشینگتن و داکوتا فانینگ رقم می‌زند که در فیلم Man of Fire (مردی در آتش) با یکدیگر همبازی بودند. دیوید دنمن، گایا اسکودلارو، سونیا بن عمار، رمو جیرونه، آندره‌آ دودرو و یوجینو ماستراندرا از دیگر بازیگران فیلم برابرساز ۳ به‌شمار می‌آیند. این آخرین حضور دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک‌کال است که به‌جز مجموعه فیلم‌های برابرساز در دنباله هیچ فیلم دیگری نقش‌آفرینی نکرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده