نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰

پیوستن نویسنده آتلانتا به سریال جدید جنگ ستارگان با محوریت لندو کالریسیان

دونالد گلاور، بازیگر نقش لندو کالریسیان در فیلم Solo: A Star Wars Story حالا به‌عنوان نویسنده به‌همراه برادرش به سریال Lando اضافه شده است.

لوکاس فیلم در حال ساخت سریالی براساس لندو کالریسیان از مجموعه Star Wars است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تیم سازندگان این سریال از دنیای جنگ ستارگان ایجاد شده است. جاستین سیمین، سازنده سریال Dear White Peopl که از دسامبر ۲۰۲۰ مسئولیت ساخت پروژه را بر عهده داشت، دیگر در این سریال نقشی ندارد و طبق گفته ورایتی، دونالد گلاور و استیون گلاور قراردادی با لوکاس‌فیلم برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال Lando امضا کرده‌اند.

در ابتدا بیلی دی ویلیامز نقش لندو کالریسیان را در فیلم The Empire Strikes Back و فیلم Return of the Jedi بازی کرده بود که شاهد بازگشت او در فیلم The Rise of Skywalker نیز بودیم. همچنین دونالد گلاور نقش لندو کالریسیان جوان را در فیلم Solo: A Star Wars Story بر عهده داشت. دونالد گلاور بیشتر برای ساخت و بازی در سریال Atlanta شناخته می‌شود که برای آن جوایز زیادی دریافت کرده است. او پیش از این از علاقه‌اش به بازگشت برای بازی در نقش لندو کالریسیان گفته بود.

بااین‌حال تاکنون مشخص نشده بود که در سریال Lando قرار است شاهد کدام نسخه از شخصیت لندو کالریسیان باشیم که باتوجه‌به حضور گلاور می‌توان انتظار داشت که تمرکز حداقل بیشتر سریال روی نسخه جوان‌تر این شخصیت باشد و احتمال دارد نسخه مسن‌تر این شخصیت هم درکنار آن مشاهده کنیم. برادران گلاور هم‌اکنون قراردادی چند جانبه با آمازون دارند که گفته می‌شود این موضوع تاثیری روی همکاری آن‌ها با لوکاس‌فیلم نخواهد گذاشت.

سریال Ahsoka، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان است که پخش سریال آسوکا از تاریخ ۲۳ آگست (۱ شهریور) با پخش همزمان دو قسمت اول از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین پخش سریال Skeleton Crew از اواخر سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس آغاز می‌شود و طرفداران Star Wars می‌توانند منتظر پخش سریال The Acolyte و فصل دوم سریال Andor در سال ۲۰۲۴ باشند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده