نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۵

مبارزه خونین با خون آشام‌ها در تریلر جدید انیمیشن Castlevania: Nocturne نتفلیکس

نتفلیکس تریلر جدید و رسمی انیمیشن Castlevania: Nocturne را منتشر کرده است که در آن شاهد مأموریت خطرناک ریکتر بلمونت هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی سری جدید انیمیشن Castlevania منتشر شده است. نتفلیکس همان‌طور که روز گذشته وعده داد بود، تریلر جدید انیمیشن Castlevania: Nocturne را منتشر کرد که در آن شاهد نگاهی کلی به داستان و اتفاقات انیمیشن کسلوانیا هستیم که ریکتر بلمونت با تراژدی مرگ مادرش دربرابر چشمانش مواجه می‌شود و در ادامه حالا او به‌دنبال قاتل مادرش و گرفتن انتقامش است. او ظاهرا ترکیبی از قدرت پدر و مادرش را دارد و شاهد تهدیدات مرگبار جدیدی هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Castlevania: Nocturne درواقع دنباله انیمیشن Castlevania است که تمرکز آن روی ریکتر بلمونت، پسر سایفا و ترور بلمونت خواهد بود و اتفاقات آن در فرانسه و در زمان انقلاب فرانسه که مصادف با سال ۱۷۹۲ می‌شود، جریان دارد. اشراف زاده‌های ضد انقلاب در قسمتی دور افتاده از غرب فرانسه اتحادی با مسیح خون آشام برقرار می‌کنند که این خون آشام وحشتناک وعده داده است که خورشید را خواهد بلعید. حالا او به این اشراف زاده‌ها وعده لشکری از خون آشام‌ها و موجودات شبانه برای درهم شکستن انقلاب را داده است.

در این بین آنت، جادوگری از دریای کارائیب به‌دنبال ریکتر بلمونت، آخرین نواده خانواده قدیمی شکارچیان خون آشام است که رهبر مقاومت شود و جلوی خون آشام‌ها و موجودات شبانه را بگیرد. در انیمیشن Castlevania: Nocturne شاهد حضور ماریا رنارد نیز خواهیم بود که در تریلر شاهد حضورش بودیم. همچنین تیم سازنده اسپین‌آف سریال Castlevania متشکل از کوین کویلد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، سم دیتز به‌عنوان کارگردان و آدام دیتز به‌عنوان دستیار کارگردان تشکل شده که پیش از این بخشی از تیم تولید سریال کسلوانیا بوده‌اند.

انیمیشن Castlevania: Nocturne در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) از نتفلیکس پخش خواهد شد. مانند انیمیشن کسلوانیا، استودیو پاورس‌هوس وظیفه ساخت سری جدید این انیمیشن را نیز بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده