نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷

تاریخ اکران فیلم No One Will Save You با نقش‌آفرینی کیتلین دیور

شرکت 20th Century اعلام کرد که فیلم No One Will Save You با نقش‌آفرینی کیتلین دیور در چه زمانی به نمایش در می‌آید.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت 20th Century با انتشار تصویر جدیدی از تاریخ اکران فیلم No One Will Save You (هیچ‌کس تو را نجات نخواهد داد) با نقش‌آفرینی کیتلین دیور رونمایی کرده است. این فیلم علمی-تخیلی مهیج دلهره‌آور به کارگردانی برایان دافیلد در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) از شبکه هولو در آمریکا، از شبکه استارپلاس در آمریکای لاتین و از شبکه دیزنی پلاس در سایر مناطق جهان به نمایش در می‌آید.

در فیلم No One Will Save You کیتلین دیور نقش زن جوان خلاق و بااستعدادی با نام برین آدامز را بازی می‌کند که از جامعه خود طرد شده است. برین که تنها اما همیشه امیدوار است، آرامش را در چهاردیواری خانه‌ای می‌یابد که در آن بزرگ شده است؛ تا اینکه یک شب با صداهای عجیب‌وغریب مزاحمان غیرزمینی از خواب بیدار می‌شود». شرکت قرن بیستم نخستین تصویر این فیلم را نیز منتشر کرده است که شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

نخستین تصویر فیلم No One Will Save You با نقش‌آفرینی کیتلین دیور

برایان دافیلد وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم No One Will Save You را برعهده دارد و تیم وایت، ترور وایت و آلن ماندلبام به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. برایان دافیلد در سال ۲۰۲۰ نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم علمی-تخیلی کمدی Spontaneous (خودجوش) با هنرنمایی کاترین لانگفورد را انجام داد که در شبکه هولو قابل تماشا است. برایان دافیلد همچنین به‌عنوان شورانر انیمه Skull Island (جزیره جمجمه) شبکه نتفلیکس فعالیت می‌کند.

کیتلین دیور در فیلم کمدی-درام ورزشی Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) به کارگردانی تایکا وایتیتی به ایفای نقش می‌پردازد. این هنرپیشه آمریکایی نقش‌آفرینی در فیلم کمدی عاشقانه Rosaline (رزالین) به کارگردانی کارن مین و فیلم موزیکال Dear Evan Hansen (ایون هنسن عزیز) به کارگردانی استیون شباسکی را نیز در کارنامه دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده