نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱

آدام درایور در نقش انزو فراری در اولین تصاویر فیلم Ferrari مایکل مان

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم Ferrari منتشر شد که در آن شاهد ظاهر متفاوت آدام درایور در نقش انزو فراری هستیم.

فیلم Ferrari به کارگردانی مایکل مان قرار است در بخش رقابت جشنواره فیلم ونیز 2023 برای اولین‌بار نمایش داده شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم فراری منتشر شده است. این فیلم قرار است با مدت زمان ۱۳۰ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه روی پرده‌های سینما برود. همچنین در اولین تصاویر رسمی فیلم Ferrari شاهد آدام درایور در نقش انزو فراری هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی با گریمش پیدا کرده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

آدام درایور در نقش انزو فراری در حال رد شدن از کنار ماشین فرمول یک در فیلم Ferrari

آدام درایور در نقش انزدو فراری تکیه زدن به دیوار در فیلم Ferrari

آدام درایور در نقش انزو فراری، پنه لوپه کروز در نقش لورا فراری، شیلین وودلی در نقش لینا لاردی، گابریل لئونه در نقش آلفونسو د پورتاگو، سارا گدون در نقش لیندا کریستین، جک اوکانل در نقش پیتر کالینز و پاتریک دمپسی در نقش پیرو تاروفی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ferrari حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل مان، کارگردان آثاری چون فیلم Heat، فیلم The Last of the Mohicans و فیلم The Insider وظیفه کارگردانی فیلم فراری را براساس فیلمنامه‌ای از تروی کندی مارتین بر عهده داشته است.

فیلم Ferrari براساس رمان Enzo Ferrari: The Man and the Machine اثر براک یتس ساخته شده است که داستان زندگی انزو فراری، راننده سابق فرمول یک در سال ۱۹۵۷ را دنبال می‌کند که با مشکلات خانوادگی و ورشکستی شرکت مواجه می‌شود و در عین حال در حال آماده شدن برای مسابقه میلی میگلیا ۱۹۵۷ است.

فیلم Ferrari قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی)‌ روی پرده‌های سینما برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده