نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸

اعلام تاریخ پخش انیمیشن Castlevania جدید با انتشار اولین پوستر

نتفلیکس با انتشار یک پوستر تاریخ پخش انیمیشن Castlevania: Nocturne را اعلام کرده است. اولین تریلر انیمیشن هم فردا پخش خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش سری جدید انیمیشن Castlevania مشخص و اعلام شده است. نتفلیکس امروز رسما اعلام کرد که انیمیشن Castlevania: Nocturne در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۶ مهر ۱۴۰۲) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین اولین پوستر انیمیشن کسلوانیا جدید هم منتشر شده است که در آن شاهد حضور ریچر بلمونت هستیم که تمرکز این انیمیشن نیز قرار است روی این شخصیت باشد که این شخصیت درواقع پسر پسر سایفا و ترور بلمونت است و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Castlevania: Nocturne

همچنین تریلر رسمی انیمیشن Castlevania: Nocturne فردا منتشر خواهد شد. ماریا رنارد، یکی از شخصیت‌های دنیای کسلوانیا است که دیگر شخصیت اصلی انیمیشن Castlevania: Nocturne خواهد بود. اتفاقات سری جدید انیمیشن Castlevania در فرانسه و در زمان انقلاب فرانسه که مصادف با سال ۱۷۹۲ می‌شود، جریان خواهد داشت. همچنین تیم سازنده اسپین‌آف سریال Castlevania متشکل از کوین کویلد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، سم دیتز به‌عنوان کارگردان و آدام دیتز به‌عنوان دستیار کارگردان تشکل شده که پیش از این بخشی از تیم تولید سریال کسلوانیا بوده‌اند.

البته وارن الیس، نویسنده و سازنده اصلی انیمیشن Castlevania قرار نیست برای ساخت سری جدید بازگردد، اما استودیو پاورس‌هوس مانند سریال اصلی وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. شخصیت ریچر بلمونت شخصیت اصلی بازی Castlevania: Rondo of Blood بوده است که البته از نوادگان ترور بلمونت بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده