نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷

همکاری سازنده Cowboy Bebop با خالق جان ویک برای ساخت یک انیمه اکشن جدید

ادالت سوییم با انتشار یک تریلر از انیمه Lazarus که با همکاری سازنده انیمه Cowboy Bebop، تیم اکشن جان ویک و استودیو ماپا تولید می‌شود، رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادالت سوییم از یک انیمه جدید رونمایی کرده است. شینیچیرو واتانابه که سابقه ساخت انیمه‌های کلاسیکی چون انیمه Cowboy Bebop و انیمه Samurai Champloo را داشته، در حال ساخت یک انیمه جدید است. این انیمه Lazarus نام دارد و با همکاری چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه فیلم جان ویک به‌عنوان کارگردان صحنه‌های اکشن و کاماسی واشینگتن، ستاره جاز به‌عنوان آهنگساز ساخته خواهد شد.

انیمه Lazarus در سال ۲۰۵۲ و پس از اینکه داروی شگفت‌انگیزی کشف شد جریان دارد که بیماری را برای همیشه درمان می‌کند. حالا سه سال پس از کشف این دارو، کسی آن را خلق کرده اعلام کرد که این دارو درواقع یک سم پنهان با اثر کند است که هرکسی آن را مصرف می‌کند درنهایت باعث مرگش می‌شود. حالا یک گروه ویژه پنج نفره به‌نام لازاروس گرد هم می‌آیند تا دکتر را پیدا و نقشه او را برای نجات دنیا متوقف کنند.

واتانابه به‌عنوان کارگردان و سازنده در انیمه لازاروس نقش دارد و استاهلسکی نیز روی ساخت صحنه‌های اکشن تمرکز خواهد داشت. همچنین استودیو ماپا، سازنده فصل چهارم انیمه Attack On Titan، انیمه Jujutsu Kaisen، فصل دوم انیمه Vinland Saga، انیمه Chainsaw Man و انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku وظیفه تولید انیمه Lazarus را بر عهده دارد. همچنین در طول کامیک کان سن دیگو اولین تریلر این انیمه منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنوز تاریخی برای پخش انیمه Lazarus اعلام نشده است، اما ادالت سوییم وظیفه پخش آن را در آمریکا بر عهده دارد. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده