نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸

علاقه کارگردان Fast X به ساخت فیلمی براساس بازی فورتنایت

لویی لتریر، کارگردان فیلم Fast X از علاقه‌اش به کارگردانی فیلمی براساس بازی فورتنایت خبر داده است.

بازی فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنونی جهان است، اما تاکنون شاهد ساخت اقتباسی از آن نبوده‌ایم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از فیلمسازان به ساخت اقتباسی سینمایی براساس بازی Fortnite ابراز علاقه کرده است. لویی لتریر، کارگردان فیلم Fast X در پنلی در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو شرکت کرد و در آن از علاقه‌اش به ساخت فیلم فورتنایت خبر داد. لتریر در این گفتگو از دلیل علاقه‌اش به ساخت این اقتباس توضیح داد:

«به‌خاطر اینکه این بازی فوق‌العاده است. منظورم این است که چیزهای بیشتری برای گفتن مثل در مورد شخصیت‌های آن وجود دارد. این می‌تواند اثری سرگرم کننده و تماما اکشن باشد و در آن شاهد همه‌چیز باشیم.»

بازی Fortnite در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، اما محبوبیت آن پس از اضافه شدن حالت بتل رویال آغاز شد و امروز هزاران نفر روزانه به تجربه این بازی می‌پردازند. از زمان عرضه، بازی فورتنایت بیش از ۹ میلیارد دلار سودآوری برای اپیک گیمز داشته است. پیش از این اپیک گیمز از احتمال ساخت فیلمی لایو اکشن براساس بازی فورتنایت خبر داده بود. با‌توجه‌به موفقیت آثار اقتباس شده اخیر براساس بازی‌هایی ویدیویی مثل انیمیشن ماریو، این موضوع می‌تواند منطقی باشد که اپیک ساخت فیلم Fortnite را در دستور کار خود قرار دهد.

لویی لتریر این روزها بیشتر برای کارگردانی فیلم Fast X شناخته می‌شود که او برای کارگردانی فیلم سریع و خشن 11 نیز باز خواهد گشت. از دیگر کارهای لتریر می‌توان به کارگردانی آثاری چون فیلم The Incredible Hulk، فیلم Now You See Me، فیلم Transporter 2، فیلم Clash of the Titans، فیلم Grimsby و فیلم The Takedown اشاره کرد. او همچنین هر ۱۰ قسمت سریال The Dark Crystal: Age of Resistance و سه قسمت از سریال Lupin را هم کارگردانی کرده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده