نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۰

معرفی دو انیمیشن Watchmen و Justice League Crisis on Infinite Earths

برادران وارنر در جریان کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ از دو انیمیشن بلند Justice League Crisis on Infinite Earths و Watchmen رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو انیمیشن بلند دیگر از دنیای کمیک دی سی تایید شده است. در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ و در جریان پنل انیمیشن‌های دی سی، برادران وارنر از دو انیمیشن بلند دیگر براساس مجموعه کمیک دی سی رونمایی کرد که اولین انیمیشن Justice League Crisis on Infinite Earths نام دارد. این انیمیشن رویداد Crisis on Infinite Earths را پوشش خواهد داد که در آن لیگ عدالت باید با تهدید مولتی‌ورس مواجه شود.

انیمیشن دوم براساس کمیک‌های Watchmen در دست ساخت است و انتظار می‌رود داستان کمیک‌های ۱۲ قسمتی واچمن را پوشش دهد. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات انیمیشن واچمن در دسترس نیست و تنها ساخت آن تایید شده است. این مورد در انیمیشن Justice League Crisis on Infinite Earths نیز صدق می‌کند و تنها می‌دانیم که براساس رویداد Crisis on Infinite Earths در دست ساخت است.

انیمیشن Justice League Crisis on Infinite Earths و انیمیشن Watchmen قرار است در سال ۲۰۲۴ به شکل دیجیتالی و فیزیکی در بازار خانگی عرضه شوند، اما پیش از آن می‌توانید شاهد لوگوهای رسمی این دو انیمیشن باشید که در طول پنل آن‌ها منتشر شده است:

لوگو انیمیشن Justice League Crisis on Infinite Earths

لوگو انیمیشن Watchmen


منبع BatmanNews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده